mandag 30. mai 2011

En tid for arvegods



 
Rett før påske døde vår kjære bestemor og i den
forbindelse har familien tømt leiligheten hennes.
Jeg har vært så heldig å få arve noen fine skatter,
som samtidig gir meg en mulighet til og minnes
henne og bestefar hver dag.




 
En av tid fine skattene jeg arvet, er dette fine fatet
fra Egersund. Og selvfølgelig står dette fatet til
pynt i "skrytehyllen" min på kjøkkenet. Tror jeg
trenger flere hyller etter hvert, for det har blitt
en del skatter etter hvert. Men det jo aldri for mye
av slike ting i mitt hjem i hvert fall...




Ha en fin uke alle sammen!
(Bare 2 dager igjen på for min del!!)

4 kommentarer:

  1. saå mange flotte skatter, og dette fatet er utrolig vakkert!
    men trist at bestemora døde, alltid trist sånt...
    goklem,magny

    SvarSlett
  2. Nydelig fat og heldig er du....kjekt med slike ting som har en historie.
    Gode minner for deg

    Ønsker deg en fin kveld og morgendag

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Er det ikke herlig med slike skatter?

    Jeg kjenner til det der med plassbehov, men det begynner å komme seg her hos meg. Ingen minimalisme her i gården.

    Klem

    SvarSlett
  4. Det var leit å høre om bestemoren din. Jeg mistet min på samme tid. Fatet var helt nydelig, det er godt å få slike fine skatter som man kan ta vare på!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...