mandag 4. april 2011

En tid for å vise flere loppiser



Her ser dere flere at mine flotte loppefunn.
Kisten og kofferten er skatter som jeg fant i fjor,
mens den flotte trekassen dukket opp på et
loppemarked i går, og det til den nette sum
av 20 kr!!!




Og som dere ser så er dette en trekasse fra Hansa,
så dette er virkelig en skatt.

Og det er det samme med trekasser som med Norgesglass,
kan man noen gang få for mange?




To kasser som jeg fikk kjøpt i en blomsterbutikk,
blir brukt til nattbord.




Denne fine trekasser kom min snille far med,
og den gjør sin nytte på gjestestoalettet.





Den fine trekassen fra Bjørgvin kjøpte jeg på
et loppemarked i fjor, og jeg kan love at jeg gav
mye mer enn 20 kr for den.

Har dere noen fine trekasser hjemme?

Ha en finfin mandag!

PS! Husk å ta en tur innom butikken min!

16 kommentarer:

  1. Likte veldig godt trekassene til norgesglass og den gamle skjønne kofferten!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Prøver igjen
    Fine trekasser du har...jeg finner ikke slike må vist være mer nøye i letingen
    Fin dag til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. 20 kr!!! KUPP! Det var jo bare fantastisk :) Kjempekjekt når man kan gjøre slike funn, jeg gleder meg allerede til neste helg og flere loppiser :D *♥*

    SvarSlett
  5. Jeg skjønner det er loppemarkeder det går i for tiden, for det er så mange som skriver om det.

    Jeg har ikke en eneste trekasse, men hvor mange som er blitt kastet for all verdens år siden, har jeg rett og slett ikke peiling på.

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner jeg blir helt grønn av misunnelse! Din heldiggris!
    Knallfine kasser!

    Jeg kan jo virkelig komme bort å hente muggen, det er jo ikke meningen at du skal være sendebud hver gang:-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Det er så gøy å gjøre gode kupp på loppis! Jeg har ikke kommet meg avgårde på noen enda, men håper jeg skal få muligheten snart.

    Jeg har også en gammel hvitmalt ølkasse som jeg har hatt i mange, mange år. Det var flere av dem i familien, men ingen vet hvor de ble av. Har også en gammel fruktkasse (tror jeg det er) som papsen har malt for meg. Har tenkt å be ham snekre flere, selv om det ikke er helt det samme som de fine gamle...

    Lurer forresten på hvor du har fått tak i de fine oppvaskekostene. Jeg elsker prikker! Driver faktisk og strikker meg prikkete sokker nå :)

    Klem - Birgit

    SvarSlett
  8. skal si du har funnet mange flotte lopper! kasser er noe jeg også jakter på.. men denne helgen fikk jeg ikke med noe loppis, :o(
    klem,magny

    SvarSlett
  9. Mange flotte kasser du har!
    Dessverre har jeg ikke kommet over slike kasser selv, men håper på at en vakker dag er det min tur å gjøre et lite kassevarp

    SvarSlett
  10. Jeg skulle gjerne kommet over sånne gamle kofferter. De er flotte.
    Ellen :)

    SvarSlett
  11. ..Super kupp.....
    *like*

    Er så enig med deg.. Trekasser kan man aldri få nok av *s*
    De kan liksom brukes til alt ;)

    Takk for titten!!

    -Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  12. Stilig med gamle trekasser! I mitt hjem fins det ingen (foreløpig..)

    Ha en fortsatt finfin dag :)

    SvarSlett
  13. ÅÅ du har alltid så flaks asså! Du får alltid tak i de kassene, neste bursdag skal jeg sette en sånn trekasse på ønskelisten ;)
    Klem.

    SvarSlett
  14. Så masse fine kasser!!! Og ikke minst norgesglass under her.. Jeg er superfan av begge deler, de kan jo brukes til alt mulig. Man får aldri nok av ting man kan putte ting oppi...:)

    SvarSlett
  15. Tøffe disse kassene.
    Flott blogg som jeg gleder meg til å følge videre.

    SvarSlett
  16. Hei, sjekk kassene til WooD of Norway på Facebook.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...