tirsdag 12. april 2011

En tid for vårens gleder og sorger

 


Av de fire årstidene er våren min favoritt.
Det er så deilig å kjenne at solen varmer, å se
at det spirer og gror, å høre ungene leke ute i gaten
og kunne pakke bort vinterklærne for denne gang.



Her ser dere bilder fra samme nyperosebusk, med nyper
fra i fjor og årets nye skudd.

Rett etter at jeg skrev dette innlegget i går, fikk
jeg en telefon fra min mor. Min bestemor, som ble
innlagt på sykehuset på søndag, var blitt dårligere.
Man kunne ikke spå utfallet, så kanskje jeg ville
komme ned å hilse på henne. Og det gjorde jeg
heldigvis, for bestemor sovnet inn i natt...

Jeg lyser fred over bestemor sitt minne....

13 kommentarer:

  1. Ser vi nyter den samme tiden;-) Har et innlegg i dag som år på det samme! Kos deg videre;-) Klem

    SvarSlett
  2. Dagene og tiden blir nytt her også
    Ha en fin ukestart Sissel
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. skjønn tid vi har foran oss nå, og helgen som var, var bare fantastisk :-)
    God tur til Køben !

    klem, Nostalgai

    SvarSlett
  4. Tommel opp for våren!! Og for Køben, ha det kjekt:)

    SvarSlett
  5. Ha en fin dansketur - det er nok enda mer vår der!

    SvarSlett
  6. så trist å høre, kondolerer..
    vakre kontraster!

    SvarSlett
  7. Føler med deg, vennen. Godt at du fikk snakke med henne og ta farvel i går. Håper dagene på hytten og minnestunden blir fin. God klem

    SvarSlett
  8. Så trist å høre, men godt du fikk tatt farvel.

    Varm klem

    SvarSlett
  9. Huff da!
    Det var trist å høre.
    Kondolerer.

    SvarSlett
  10. Så leit med din bestemor :( man er aldri klar for å ta farvel med de man er så hjertelig glad i, men det er godt når man kan minnes dem i glede ♥ Kondolerer og en trøsteklem fra meg *♥*

    SvarSlett
  11. Så trist, kondolerer. Håper du får ei fin og frodig tid foran deg:)

    SvarSlett
  12. Takk for alltid så koselige ord inne hos meg, og jeg som deg elsker tiden vi er inne i nå...
    Og kondolerer så masse, utrolig trist, men det er livets gang og viktig å ta vare på de gode minnene....
    Stor klem victoria

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...