fredag 1. april 2011

En tid for trekning!


I dag skal endelig trekningen skje!

Jeg er overveldet over responsen på det
lille lotteriet mitt, dette hadde jeg aldri forventet.

Jeg har fått mange nye følgere, velkommen skal dere være!
Nå gjelder det bare å klare å holde på dere også.
Over 100 personer har lagt igjen en kommentar
på innlegget, noe som resulterte i akkurat 200 lodd.
Så jeg skjønner at interessen for Green Gate er stor.




Og den heldig vinneren er vedkommende
som trakk lodd nr:



Og det var ....

Maren med bloggen Vår Lille Verden.

Gratulerer så mye, Maren! Send meg adressen
din, slik at jeg får sendt pakken i posten til deg!

Og til dere andre, fortvil ikke! Det kommer
et nytt lotteri snart, for nå har jeg passer 300
innlegg og 100 følgere...Har en premie i tankene,
må bare finne ut hva det eventuelt koster å
sende i posten..

Fin fredag!!!

10 kommentarer:

  1. Gratulerer til vinneren! Hadde det blitt meg, hadde jeg trodd det ville vært en spøk...

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige vinneren :) *♥*

    SvarSlett
  3. ååå Tuuuusen takk:D:D Heldige meg;D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye til den heldige vinneren!

    Ønsker deg en riktig god helg!


    Klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinneren :9
    Ha en god helg
    Trude :)

    SvarSlett
  6. Så gøy for hun som vant :)
    Du har en superfin blogg, vennen! Du er så flink til å ta bilder og til å skrive! Skjønner at nye kommer til og følger deg. Gleder meg til nytt lotteri :)
    Klem

    SvarSlett
  7. hei!! ny blog for meg dette..og denne var vel fiiin;) legger meg til som følger jeg!!ha en god helg og fiiin fredag ja;)
    klem klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye til den heldige vinneren og til meg selv sier jeg:

    Bedre lykke neste gang.

    Klem

    SvarSlett
  9. Grattulerer så mye til den heldige.
    Ha en fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  10. Fantastisk hvor mange fine varianter av Norges-glass... Det er bare fantasien som egentlig setter en stopper her skjønner jeg! Fin blogg du har, her legger jeg meg inn som følger. Har en liten utfordring på siden min, tar DU den?;-) Klem Ida

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...