søndag 24. april 2011

En tid for tivoli



Man kan jo ikke reise til København uten å
besøke det berømte tivoliet, så på lørdagskvelden
tilbragte vi noen timer i dette "lille paradiset".



Tivoliparken var selvfølgelig pyntet til påske,
både med egg og påskekaniner.




Siden Divaen ikke har samme behov for fart og
spenning som mor og far, ble det ikke mange
karusellturer på oss, men vi fikk hver vår tur i
en berg - og dalbane med 3 looper.




Men vi fikk henne heldigvis med oss i den
obligatoriske H.C.Andersens verden.





Parken var ekstra fin i skumringstiden, for da kom
lyset på alle bygningene frem og gav en eventyrlig
stemning...

Ha en fortsatt fin påske


4 kommentarer:

  1. Så herlig. Jeg har vært i Køben to ganger, men ikke fått med meg tivoli. Denne gangen trodde jeg at det skulle være åpent, men vi bommet på en uke. Fikk lurt inn inngangen og sett at de hadde startet påskepyntinga ja.

    Fortsatt god påske.

    :-)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder, leeenge siden jeg var der. ;)
    Ha en fortsatt fin påske!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder du har tatt.

    Men hva i all verden gjorde grisen sammen med sau og påskehare?

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder! Har aldri vært i København faktisk,
    men det frister veldig.

    Ha en fortsatt fin påske, vennen!

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...