lørdag 23. april 2011

En tid for sommer?



I dag har det vært et perfekt påskevær her på
Vestlandet, det føles nesten som om vi har
hoppet over våren og gått direkte til sommeren.




Vi nyter late dager på hytten og har hatt en rolig
rusletur langs veien i dag og oppdager stadig nye
vårtegn...




Håper at dere også nyter late dager!

Beklager at jeg ikke er så flink til å ligge igjen
kommentarer hos dere, men sånn blir det med
et mobilt bredbånd som skal deles på 7 personer.

Fortsatt god påske!!

3 kommentarer:

  1. Fine vårlige bilder....
    Forsatt god påske til deg og dine og nyt dagene
    Klem fra lapppeline

    SvarSlett
  2. Herlig med sommertemperaturer:-)

    Kos deg videre i påsken!

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige dagen. Jeg jaktet også en sommerfugl her en dag. Hadde så lyst til å få et lite bilde. Sommerfuglen satte seg ned en tid, men syntes jeg somlet sånn med vanskelig kamera og baby i armen at den bare lettet på vingene og fløy videre. Ny i livet må vite, og har ikke tid til å sitte still.

    God påskeaften

    :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...