onsdag 20. april 2011

En tid for nye og billige skatter



I Danmark kom jeg over en butikk som heter
Søstrene Grene, som jeg ser også finnes i
flere byer i Norge. Og dette var virkelig en
butikk etter min smak, veldig mye "nips"
til en veldig billig penge...




Jeg kjøpte blant annet disse to fine glassene
for den nette sum av kr 5,50 pr stk. Hadde jeg
hatt bil med til Danmark, hadde jeg nok tømt
hele butikken...




Nå står også disse glassene i den "berømte"
hyllen min, fyllt med kakepynt og kanelstenger.
Praktisk og dekorativ...

Ha en fin kveld!


6 kommentarer:

  1. Vi har søstrene grene i Stavanger. Det er en herlig butikk hvor en kan finne masse små perler :-)

    Fin-fin kveld til deg også :-)

    SvarSlett
  2. Flotte krukker - jeg har vært i tilsvarende butikk på Sandvika storsenter, og nå har jeg sett at det skal åpne en på senteret ikke langt unna her jeg bor også, så det blir bra! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. Stilig! Takk for tips:) Billig og bra likar me!

    SvarSlett
  4. digger søstrene grene - men den i københavn, er den beste jeg har besøkt ....
    Fin-fin påske kveld til deg

    SvarSlett
  5. Kjempefine krukker - og så billig!
    Håper Søstrene Grene dukker opp i Bergen og:-)

    Ha en riktig god påske!

    Klem

    SvarSlett
  6. Jeg opplevde denne butikken for første gang i København i vår, og hadde jo lyst på omtrent alt i butikken, men var ikke på shoppingtur :/ Håper virkelig vi får den til Bergen snart. Aner ikke hvor den er i Norge, men regner med det er Oslo antagelig, så kanskje det blir en tur dit i løpet av sommeren :) *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...