onsdag 13. april 2011

En tid for mugger



Her ser dere et bilde av den siste muggen i samlingen
min, det vil si den med rød dekor. Jeg synes at
det var veldig kjekt å finne en til av samme sorten,
selv om jeg ikke har noen formening om hvor disse
er produsert.






Som dere ser, så består samlingen av både nytt
og gammelt, her er det mugger fra Stavanger og
Figgjo Flint og Green Gate.




Noe er arvet og noen kjøpt,
noen i porselen og noen i metall.




Noen er dyre og andre rimelige,
sånn som disse to fra Ikea.




Og alle disse skattene står til pynt på kjøkkenet.

Ha en fin vårdag!

9 kommentarer:

  1. Så mange flotte mugger du har ♥
    Jeg bare elsker de fra IKEA jeg, skulle gjerne hatt et par slike, flotte med markblomster i til sommeren;)

    Klem line

    SvarSlett
  2. Mange fine mugger! Så artig at du fant en til i samme sorten :) *♥*

    SvarSlett
  3. Kjempefine kanner! Likte spesielt godt de på toppen med striper! Vil tipse om at jeg har en påskekrim hos meg. Et grotesk syn vil møte deg på bloggen min!

    http://ekteinterior.blogspot.com/2011/04/et-grotesk-syn.html

    Dusør til den som løser mordgåten (påskekrimen) er noe fra Laura Ashley. :-)

    SvarSlett
  4. Så mange fine mugger. De med striper var flott i all sin enkelhet.
    Ellen :)

    SvarSlett
  5. Virkelig en flott samling. Likte alle godt, men det enkleste er ofte det beste, de med rød og blå stripe. Ønsker deg en fin dag:)

    SvarSlett
  6. DET var noe til muggesamling! Syns den med rosa roser på (til venstre for den i tinn) var spesielt fin... Vet du noe om opprinnelsen/hvem som har prodisert den? Uansett, mye lekkert her! Klem Ida

    SvarSlett
  7. Her var det sannelig mye fint. Det er dårlig på muggefronten her i huset.

    Klem

    SvarSlett
  8. Masse skjønne mugger :-) Er svak for mugger jeg også :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  9. Du hadde elsket bruktmarkedene i Birkelunden og på Grønland i Oslo... Burde kanskje tatt deg en helgetur bare for å få med deg disse to!
    Jeg vet ikke om det på Veskanttorget eksisterer fremdeles, men da hadde det også vært verdt et besøk av deg. Vi har funnet noen skatter der iallefall :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...