onsdag 6. april 2011

En tid for merkelapper



eller ordning & reda, som så mange kaller det for...

Jeg er så heldig å ha FruFly som nærmeste nabo,
og det er jo ikke til å stikke under en stol at man
blir påvirket av hennes "ryddeprosjekter".




Vel og merke var det fint å ha disse Norgesglassene
stående fremme på kjøkkenbenken, men dog ikke så
praktisk egentlig. For av en eller annen merkelig
grunn havnet alle brødsmuler og ligende helst bak
eller mellom disse glassene. Så derfor ble glassene
flyttet opp i kjøkkenskapet, men i et skap med
glassdører. Så det står fortsatt til pynt og på utstilling.




Her ser dere mine hjemmelagde merkelapper,
som er laget av lokket på en skoeske. Synes de
ble ganske fine jeg, både dekorative og informative.




Selv kattene har fått sitt eget glass...
Ha en flott dag!

12 kommentarer:

  1. Jeg misunner alle som har orden i sakene sine ;-)
    Dette er jo både dekorativt og ryddig.
    Smart.

    klem Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Helt enig med Lykkeliten, dette er både dekorativt og ryddig! Flott måte å holde orden i matvarene på ;) Og vanlige rosinesker, frokostblandingesker o.l er jo ikke akkurat direkte lekre! Hehe, ha en fin dag ;o))

    SvarSlett
  3. Veldig lurt å merke Kattesnopet hvertfall, kjedelig å ta feil der. :D *♥*

    SvarSlett
  4. Enkelt og stilig! Takk for idèen :)

    SvarSlett
  5. Great idea! thanks!
    Especially for spices; always confused me, for example fennel seeds are similar to anise seed, it tastes similar too!

    Bye bye, La Chola.

    SvarSlett
  6. Jeg kjenner igjen det der med alle smulene som legger seg bak det som står framme.

    Det er vikrleig lekkert og delikat slik som du har ordnet tingene.

    Klem

    SvarSlett
  7. Flott blogg du har :) Legger meg til som følger :)

    SvarSlett
  8. Kjempe fine merkelapper.....flink er du....blir orden når det er slik
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  9. Flink du er=)=)

    Fikk den fine pakken i posten idag;) Har tatt bilde og linka inne hos meg:)
    Eg har en give away gående no=)

    SvarSlett
  10. He, he, likte den siste lappen der:-)
    Kjempefine og dekorative lapper - håper ordning og reda tendensene sprer se helt bort til Tors veg...

    Klem

    SvarSlett
  11. Det ble flott! Man finner mange gode tips i diverse blogger!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...