tirsdag 26. april 2011

En tid for mer arvegods



Etter at bestemor døde før påske, har familien tømt
leiligheten hennes. Og da er det kjekt å ha en tante
som tenker på meg før ting går i bosset. For alle
vet jo at jeg elsker (nesten) alt som er gammelt.





Så nå har disse to søte boksene havnet hjemme hos meg.
Bestemor har nok brukt de til oppbevaring av krydder,
for det kommer en deilig duft av krydder når man åpner de.


 


Bestemor var veldig opptatt av engler, så denne boksen
er for meg et kjært minne om henne. Jeg vet ikke om disse
boksene er så gamle, men hvem bryr seg om det.
For meg er arvegods uansett alder...

Ha en fin vårkveld


7 kommentarer:

  1. Vakre bokser. :)
    Koselig med gode minner og alder er ikke det viktigste.
    Ha en fin kveld. :)
    Klem

    SvarSlett
  2. flotte bokser - og kjekt med slike gode minner.... har noen ting rundt i huset jeg og, som er sånn at når jeg ser dem, tenker jeg på personen som eide dem før meg ....
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  3. Ja arvegods.
    verdifullt eller ei bestemmes i våre hjerter.
    kos med de boksene. søte ;-))
    gode minner etter en god bestemor det da,

    klem Tove

    SvarSlett
  4. Nydelige bokser ! Så godt å ha minner fra våre kjære. Har mange, og det er disse tingene jeg setter størst pris på her i huset. Klem Merete

    SvarSlett
  5. Enig det er kjempekoselig å ha fine ting etter noen man var glad i. Skjønne bokser du har fått :)

    Klem - Birgit

    SvarSlett
  6. Å de boksene er jo bare så skjønne! Bra tante Wenche følger med så vakre skatter ikke havner i bosset!

    Klem.

    SvarSlett
  7. Kjempesøte englebokser, og tingene som minner om våre kjære er verdifulle uansett om de er nye eller gamle :) *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...