fredag 8. april 2011

En tid for kloke ord...

og det fra selveste Lady Gaga....




Jeg har blitt inspirert av fine plakatene som mange
av dere bloggere lager, men jeg måtte lage noen
som passet inn på Diva-rommet.

Så da falt jeg for disse "kloke" ordene Lady
Gagas sang "Born this way".




Jeg synes at dette var ord som passer godt på 
rommet til en pre-tenåring. Med tanke på
hvilket press det er på unge jenter i dag med
tanke på utseende, rette klær og lignende,
kan det være godt å ha disse ordene med seg
i bagasjen...
Fin fredag!!!

PS! Vil samtidig informere om at jeg har 6 stk
Green Gate fugler til salgs, 5 med prikker og
1 med blomster. Jeg har også to brødposer igjen,
en med prikker og 1 med blomster. Bilder kan
dere finne her!! 

11 kommentarer:

  1. De var kjempe fine og ora kommer nok og behöves, det er ikke lett og väre ung i dag. Stor klem til deg!

    SvarSlett
  2. Den passet veldig bra, ja. Fine ord.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Det var fine ord i en fin ramme :) Veldig stilig.
    Ha en fin dag
    Trude :)

    SvarSlett
  4. Likte disse ordene i ramme. Stilig. Og kloke ord. Ser for meg at de passer godt på et tenåringsrom.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Knallstilig! Så kreativ og flink du er!
    Og fine ord:-)

    Ønsker deg en riktig god helg! Er det noen loppemarked i helgen??

    Klem

    SvarSlett
  6. Viktig å bli påminnet om hvor unik og verdifull man er i den alderen ja :) Vel, egentlig kan vi alle trenge en påminnelse om det av og til ;)

    Jeg er klar for loppishelg nå...10 ulike arrangementer i helgen..det blir knallhard prioritering :D *♥*

    SvarSlett
  7. Superkule!:)) Kunne gjerne hengt hos meg, de der:)

    Ønsker deg en fiin helg!

    SvarSlett
  8. Fine ord.....ha en fin helg
    Klem til deg min venn

    SvarSlett
  9. Jeg har stor sans for kloke ord og har samlet en del gullkorn. Disse som du viser går så absolutt inn i samlingen.

    Jeg hadde jo egentlig tenkt å skjøpe fugler hos deg, men nå har jeg laget så mye påskepynt selv at det blir ikke i denne omgangt. Brødpose har jeg jo, som du vet......

    Klem

    SvarSlett
  10. De var fine,
    og passer bra til en liten Diva:)

    SvarSlett
  11. Så koselig! :)

    Beklager sent svar - de trykkes på 120g hvitt papir som er litt glatt...har ikke noe navn på papiret....

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...