mandag 25. april 2011

En tid for gode loppefunn



Da vi var i København, fikk jeg lokket med meg
familien til Den Blå Hal. Dette loppemarkedet
ligger ca 4 km utenfor København sentrum, og
denne veien tok vi til fots i fint solvær.




Det var mange fine skatter å finne der, men
jeg kan love at det var mye som kommer i
katogorien boss også. Men det er jo sjarmen
med loppemarkeder...Det er på sånne steder
at man ønsker at man har bilen med seg, for
det var utrolig mange fine møbler å finne her.





Divaen deler dessverre ikke morens interesse for
gamle ting, hun synes at alt lukter gammelt
og ekkelt. Derfor ble vi ikke der så lenge som jeg
hadde ønsket, men noen ting fikk jeg plukket med
meg. Det vil si at jeg endte opp med disse to flotte
flaskene, og jeg er spesielt fornøyd med denne
melkeflasken. Den har dessverre et lite hakk i tuten,
men når man får den til en billig penge er det ikke
så nøye...





Spesielt sjarmerende er det er flasken er merket
med Mælk Fløde 1/1 Liter og man kan se at den
er godt brukt. Så selv om det ikke ble mange
lopper på mor, så er hun godt fornøyd likevel.

Ha en finfin påskekveld!



6 kommentarer:

  1. Fine flasker og et hakk har sin sjarm.......her får jeg elste jenta med på loppis....hun får nok interresen senere skal du se.
    Ha en fin fin kveld min venn
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydlige flasker. :)
    Ha en fortsatt fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Alltid gøy å komme over noe fint på loppis:-) Ser ut som dere har hatt en kjempefin tur til København!

    SvarSlett
  4. så heldig du har vært..! den blå hall er bare et stort ønske ..! flotte flasker! klem,magny

    SvarSlett
  5. Sjarmerende flasker, koselig med ting som har vært i bruk og har en historie..

    Du, jeg har lagt merke til en ting. Innleggene dine postes to ganger, altså de kommer to ganger i bloggrollen med noen timers mellomrom. Jeg er bare nysgjerrig på hvorfor, er det en innstiling eller et hemmelig pr-stunt? :-)

    SvarSlett
  6. Flotte flasker du har fått tak i. Jeg kan ikke huske denne typen, men jeg husker veldig godt melkeflaskene med aluminiumskork.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...