tirsdag 5. april 2011

En tid for flere skatter



Beklager at jeg plager dere med mine loppefunn,
men sånn er det i disse loppedager...

Disse fine smørknivene fant jeg på et loppemarked
i helgen og hvem kan gå forbi slike fine skatter?
Spesielt når de ikke kostet mer enn 10 kr stk...




Da jeg returnerte til loppemarkedet dagen etter,
var disse skjeene også priset til 10 kr stk. Så
da tok jeg med disse hjem også.




Disse gaflene har jeg kjøpt på Fretex tidligere,
og jeg mener at jeg betalt rundt kr 160,- for
6 gafler. Så det viser at Fretex har forstått at
det er penger å hente i blogglandia..




Nå står mitt nye bestikk til pynt i et
Norgesglass, nok en ting å bruke disse
fantastiske glassene til.

Ha en fin dag! Klem




5 kommentarer:

  1. Er du morsom Sissel? Plage oss med loppefunn du liksom ;P Jeg kan lese om lopper hver eneste dag året rundt og likevel ha lyst til å lese mer, hehe! Så keep 'em coming sier bare jeg altså. :D

    Nydelige skjeer, og kult bilde av skjeene hvor lampen ser ut som en liten blomst i hver skje, stilig! Fretex har gått over fra loppis til antikvar tror jeg :/ stive priser på endel ting der nå, var gøyere å handle der før! Men nå har vi heldigvis enda en herlig loppishelg å se frem til, JUBI! Heldige oss som bor i loppebyen Bergen :) *♥*

    SvarSlett
  2. Synes alltid det er hyggelig å se hva andre finner på loppis jeg.

    Synes ikke jeg gjør så mange kupp selv, i alle fall ikke hos brukthandlere. De tar stive priser for mye nå, men slik er livet, blir etterspørsel øker prisene...

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Du kjeder ihvertfall ikke meg med loppisene. Her har du gjort nye varp, og det er du utrolig flink til.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei hei!

    Har du vært på Smørås, eller? :-) Kjempefine ting!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett
  5. Synes du har gjort et kupp. :) Disse var jo kjempefine, Sissel.

    Ønsker deg en glad dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...