torsdag 7. april 2011

En tid for Boxing Day


Det er jo ingen hemmelighet at jeg er glad i gamle
saker og ting, og da er gamle bokser inten unntak.




Denne fine konfektboksen har jeg fått av min far.




Og det samme gjelder for dette fine juleskrinet,
veldig kjekt med en far som vet hva jeg samler på.




Denne fine boksen kjøpte jeg på et loppemarked
da jeg gikk på ungdomsskolen, så allerede da
var interessen for gamle ting der.




Og her ser dere det siste tilskuddet til samlingen
min, som ble kjøpt på et loppemarked i helgen.
Jeg fikk øye på dette fine spannet på lørdagen,
men da var det priset til 200 kr. Da jeg kom
tilbake på søndagen, stod dette spannet fortsatt der.
Men denne gangen fikk jeg prutet det ned til 100 kr,
så da føler i hvert fall jeg at jeg gjorde et godt kjøp.




Så nå står alle de fine boksene til pynt på
kjøkkenet mitt, sammen med de andre skattene
mine. Både gamle og nye...

Ha en fin dag!





5 kommentarer:

  1. Hei, Sissel! Jeg har et helt likt Mor Monsen-spann, som jeg kjøpte på loppis for etpar år siden. Husker ikke hva jeg betalte, men det var max 20 kroner... ;)

    Ha en fin dag!

    Klem fra Birgit

    SvarSlett
  2. Så mange herlige, gamle bokser du har. De minner meg skikkelig om barndommen. Og så flaks at spannet fortsatt stod der på søndagen så du fikk det til halv pris :-) Jeg skal på årets første loppis i helgen, kanskje det ligger noen skatter og venter på meg :-O

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Så fine skatter du har! Det er så fint å blande nytt og gammelt syns jeg, flink er du;-) Ha en fin kveld! Ida

    SvarSlett
  4. Så fine bokser du har.
    Pynter fint opp i hyllen din. :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  5. Det var mange fine gamle bokser!

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...