søndag 6. mars 2011

En tid for


en fugl i hånden..




eller 12 fugler på bordet.

Ideen til disse fuglene fant jeg i boken "Tildas Jul",
men for meg hører fugler mer sammen med vår og
påske. Min bestemor har lagt inn en "bestilling" på et par
fugler, så da var det bare til å starte med produksjonen.






I tillegg har Emmeline søkt etter påskepynt på
bloggen sin, som skal brukes hos Førkveld på NRK.
Så jeg har tilbudt meg å bidra med noen fulger, som
hun heldigvis takket ja til. Så får vi se om de kommer
med på TV eller ikke. Kjekt å bidra uansett..

Ha en fin fastelavensdag!!!


8 kommentarer:

  1. Så søte da...vet du jeg tenkte akkuret det samme med de fulglene..... men så har det liksom ikke blitt.

    Loppis fant jeg noe rask som mannen kaller det....
    Ikke jeg syntes det da...men det var et dyrt loppis så du gikk ikke glipp av så mye...gleder meg til neste
    god bedring ønsker jeg deg
    Ha en fin søndag symaskinen kaller for bestillinger og butikk
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Fuglene dine var helt nydelige. Så kjekt at du kan få bidra til pynt i TV-ruta. Fuglene kommer sikkert med for dette er jo noe helt nytt.

    Klem

    SvarSlett
  3. ÅH! Eg hadde skrive ein lang kommentar som forsvann...
    Men fine fuglar!!

    SvarSlett
  4. Så søte de var.
    Blir spennende å se om de kommer på TV.

    SvarSlett
  5. Å, så skjønne! De blir nydelig som påskepynt i NRK studioet!
    Håper det kommer noen i bloggbutikken også:-)

    Klem

    SvarSlett
  6. Søte fugler! Du må tipse oss om de havner på TV!

    SvarSlett
  7. Skjønne fugler du har sydd, de må vel komme med på TV, litt annerledes og vakker påskepynt det der. *♥*

    SvarSlett
  8. Så søte fugler du har laget!! Ønsker deg en herlig helg i snøværet:)) Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...