fredag 25. mars 2011

En tid for vår på kjøkkenet



Jeg ville ha litt mer vårfarger på kjøkkenet og ble
da veldig glad da jeg fant denne voksduken på Ikea.
 De hadde flere farger og det til den nette sum av
kr 49,- pr m. Ikke noe å si på det...




Men nå ser jeg at jeg må lage nye vimpler til kjøkkenet,
så da blir det ut for å lete etter stoff med polkadotter.
Nok et påskudd for å ta en tur til Stoff & Stil..





Disse fine muggene kommer også fra Ikea,
og jeg gleder meg til å fylle de med bjørk og
vårblomster. Men siden det nok en gang har kommet
 et lite lag med snø, kan det ta litt tid før
vårblomstene dukker opp på Vestlandet.




Så foreløpig står alle mugger på vent
i hyllen på kjøkkenet.

Har du ikke meldt deg på min give away,
finner du den her!

Fin fredag!!

4 kommentarer:

  1. Flott duk Jeg er veldig fan av de prikkete voksdukene fra S&S. Deilig med prikker og farger.
    Ellen:)

    SvarSlett
  2. Her i Fyllingsdalen er det snøklokker i hagen min, og i felleshagen er krokusen på vei opp. Vi ser allerede fargene så vidt. Deilig :)

    Du har så fint kjøkken!!

    SvarSlett
  3. Skjønn farge på den duken.
    Koselig kjøkken:)

    SvarSlett
  4. Så fint det er på kjøkkenet hos deg...vårlig...
    Litt snø her i morges men den er heldigvis borte nå.
    Fin helg ønskes deg
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...