lørdag 12. mars 2011

En tid for å snike påsken inn bakveien



Selv om det er 6 uker til påskehelgen,
er stuen allerede pyntet med påskeliljer.
Disse krever heldigvis ikke så mye stell,
og man får kjøpt eventuelt nye for et
slikk og ingenting..




Jeg har vært innom Berthas Oldebarn en
del ganger i det siste, og klarte da ikke å
motstå denne fine lattekoppen. Den passer
jo perfekt til påske og påskeliljer, så egentlig
var det både et fornuftig og godt kjøp. Og i følge
damen i butikken er denne gulfargen en "limited edition",
så egentlig er det et samleobjekt.





Her i huset har vi ingen planer for dagen, så vi får
se hva denne flotte dagen bringer. Solen skinner og
snøen smelter, så her er det bare til å komme seg ut.

Ha en herlig dag!


8 kommentarer:

  1. Dette var skikkelig forsmak på tiden vi har foran oss. Helt supert å lage vår inne.

    Klem

    SvarSlett
  2. Supert at du kan lage en brødpose:) :)
    Jeg ønsker en på størrelse med den store du har påskeegg i og likens stoffkombinasjon som den første jeg fikk.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. 6 uker er jo slett ikke lenge! Det er kortere enn det var siden jul, og det var jo for ikke så lenge siden... ;-) Deilig å tenke på at det er vår ganske snart :)

    SvarSlett
  4. deilige bilder, har også et par slike lattekopper...

    SvarSlett
  5. Herlig med gule blomster på denne tiden syns jeg - vårlig og fint:) Mine påskeliljer stortrives på trappen.

    Mye fint i butikken din..jeg skal inn og titte mer :)
    Kjersti

    SvarSlett
  6. Flotte bilder.....deilig med litt vår inne
    Koppen var jo kjempe søt.....
    Ha en helg min venn

    Klem til deg

    SvarSlett
  7. Elsker den serien!
    Kjøpte ei skål, men angrer allerede at jeg ikke kjøpte mer...
    Må vel sikre meg noe mens det ennå fins... ;-)

    Koselig med litt påske på forskudd :-)

    SvarSlett
  8. Herlige påskebilder:)
    Får vårstemning her nå.
    Det fikk jeg forresten av været i dag også.
    Skjønt at snøen smelter og våren er rett rundt svingen:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...