fredag 4. mars 2011

En tid for shoppinglykke



Jeg har vært på jakt etter noen nye nattbord og
aller helst ville jeg ha trekasser. Jeg hadde sett noen
på  Living, men de var dessverre noen cm for store. 

Så lykken var stor da jeg fikk kjøpe noen som var
brukt som utstilling i en blomsterbutikk, og det til
en brøkdel av prisen. Tror ikke de er klar over hvor
mye de kunne ha tatt seg betalt for disse kassene,
jeg hadde i hvert fall vært villig til å betale mer.




Nå gjenstår det bare å få malt soverommet, veggene
skal få en lysere farge, taket skal males hvitt og det samme
skal vinduskarmer. Men det var dette med overskuddet da,
pluss at Divarommet også skulle hatt en oppfriskning.
Og som regel så er det jo barna som kommer først i rekken..




Ha en fin helg alle sammen!

5 kommentarer:

  1. Lekere og så trivlig at man får de til en OK pris:) Kos deg i helgen:)

    SvarSlett
  2. hallo min venn!
    Loppis på Rothaugen skole søk FB
    Fine nattbord du har fått deg....ja her skulle vi ha pusset opp også...har fått et rom til overs som skal bli gjesterom...slik blir det når divaene flytter ut..

    Er alt bra med deg nå?

    Fin helg ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte kasser!

    Takk for hyggelig hilsen på barneromsinnlegget mitt!

    God helg til deg!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så gøy med sånne kupp! Grattis med det gode kjøpet :) I helgen er det loppis, men jeg kommer til å stå på hodet i boden min isteden, jaja, kommer vel flere loppiser utover våren heldigvis :D *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...