tirsdag 15. mars 2011

En tid for Lene Bjerre



I Bergen har det åpnet en ny interiørbutikk,
som selger mange fine ting fra Lene Bjerre.
Så hvis du liker denne danske designeren, er
Drømmehuset verdt et besøk.




Jeg klarte å holde meg i tøylene, vel.. sannheten er vel
at lommeboken la en demper på stemningen. Men
denne fine blomsterpotten fikk ble hjem på lørdag,
så den får holde meg med selskap til neste lønning kommer.

Heldigvis er det ikke lenge til en shoppinghelg i Køben,
så kanskje jeg finner flere fine ting fra blant annet
Lene Bjerre da.

Ha en fin og vårlig dag! Klem


6 kommentarer:

  1. Jeg foretrekker faktisk brødposene fra 'En tid for alt' fremfor Lene Bjerre.
    Ellen:)

    SvarSlett
  2. Ja jeg sier bare "knip igjen", du heldige som skal på shopping i Køben ;D da må man ha pengepugen full, for den byen er full av fine ting altså. Vil anbefale en tur til Læderstredet, det også en sidegate til Strøget, der ligger Grønlykke, to fine butikker og endel andre små rare butikker i tilstøtende gater, blandt annet Akimbo i Hyskenstræde 3, en knøtaliten "godtebutikk" med masse søte interiørdill og dall.

    Gleder meg til jeg kan dra på shopping i Køben også, det eneste jeg kjøpte til meg selv var en bittepitteliten skål til 39 kr. hehe sånn er det å dra på lavbudsjettreise. -gleder meg til å få de fine fuglene fra deg :) *♥*

    SvarSlett
  3. Så kjekt med en så flott interiørbutikk i nærheten!! Lene Bjerre har mye fint, synes bestikkene hennes er nydelige. Heldigen du som snart skal til køben, et lite eldorado, du får sjekke markedskalenderen.dk om det er noen kjekke marked når du er der, det er jo alltids kjekt å få med seg!! Klem Tone

    SvarSlett
  4. Hei,
    artig og titte innom deg! Så lekker fra Lene Bjerre - - - men lommeboka bestemmer litt, ja!
    Hilsen fra Cathrine

    SvarSlett
  5. Nyyydelig ! lene bjerre har mye fint :-)

    Ønsker deg en fiiin dag !'
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  6. Mye flott, og jeg synes jeg kjenner bildet av klovnedamen.

    Jeg forsøker etter beste evne å holde litt stramt rundt lommeboka for tiden. Det er nemlig en viss dame som fyller 40 år i juni.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...