onsdag 16. mars 2011

En tid for Green Gate



En god venninne av meg lurte på om jeg kunne lage
 noen Green Gate fugler til henne, og det kunne jeg
selvfølgelig gjøre. Og jeg likte ideen hennes veldig
godt, da jeg selv er en Green Gate fan.




Så da gikk turen til Berthas Oldebarn, for å finne
noe stoff passet. Og jeg endte da opp med det som
minner mest om påske, det vil si at jeg har kjøpt
to stk kjøkkenhåndklær som jeg har klippet opp.

Jeg har sydd noen ekstra fugler og en stoffpose,
som nå ligger til salg i butikken min. Skulle
dere ønske f. eks en stoffpose i noen andre
Green Gate farger, så bare gi en lyd.

Vil samtidig minne dere om min Give away,
hvor dere kan vinne en gave fra Green Gate.

6 kommentarer:

  1. Nydelige fugler. Poser og fugler i greengate stoff blir sikkert populært. De lager jo så fine stoff.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Flott stoff du valgte... Den gule er berre lekkert!

    SvarSlett
  3. Ååååå så flotte de ble...kjempe fine farger.
    Fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Helt nyyydelige! Så produktiv og flink du er!
    Har hengt mine fugler til pynt i stuen:-) Kjempefine!

    Klem

    SvarSlett
  5. Så skjønne.
    Kjempefint stoff.
    Flink du er:)

    SvarSlett
  6. Hei :) jeg vil gjene kjøpe en brødpose. Syr du på bestilling?

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...