onsdag 2. mars 2011

En tid for å gjøre ingenting



Som dere kanskje fikk med dere, hadde jeg meg
et svalestup i en pytt på vei hjem på fredag.
Og etter det har ikke arm og skulder fungert helt
som de skal, noe som gjør at jeg prøver å holde
armen mest mulig i ro. Og det gjør at det ikke
blir noe håndarbeid (eller husarbeid for den saks skyld..)
på meg. Og hva skal man finne på da??




Jeg har i hvert fall tid til å lese litt, så nå har jeg
endelig begynt på "Øya", som alle snakker så varmt
om. Og jeg må innrømme at det blir tid til litt Ski-VM også,
selv om ikke skiidrett er min favoritt. I går fikk jeg med
meg Divaen (ja, jeg har omdøpt henne fra prinsessen til
Divaen fra nå av!) på en tur i Hordnesskogen, prøver
å gjøre det jeg kan for å få armen i gang igjen.


Husk å besøke butikken min, nye ting og nye priser!


Ha en fin dag, med eller uten VM gull!

8 kommentarer:

  1. Mentalt påfyll er bra når ein ikkje kan vera så fysisk aktiv..
    Ynskjer deg god betring!
    Siri

    SvarSlett
  2. Uff....... ikke kjekt å ikke kunne gjøre noe.....
    Jeg har en sy venninne som har brukket armen..... hadde det vært meg ...ja jeg vet ikke hva jeg skulle gjort
    Håper du blir bra snart og kos deg med lesingen
    ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. En tid for imgentimg høres faktisk veldig forlokkende ut! (Men ikke vond arm, da...)

    SvarSlett
  4. God bedring til deg! Øya er kjempegod -gled deg!

    Takk for hilsen hos meg! Høres ut som du er gift med tvillingsjelen til Loppemannen! Var en meget kjent situasjon du beskrev; jeg får heller ikke så mye skryt, bare kjeft for alle pengene jeg har brukt;)

    Ha en god kveld;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Huff, så kjedelig det må være å ikke få gjort noe.
    Godt du har en god bok å lese da:)
    Håper armen snart blir god igjenn.
    Ha en fin fin kveld.

    SvarSlett
  6. God bedring, prøv å gjøre det beste ut av det. Håper du like Øya like mye som jeg gjorde. ☺

    SvarSlett
  7. God bedring, vennen! Håper det ikke blir langvarig!! Du får prøve å nyte tiden hjemme med boken din, tross alt :)
    Klem på deg!!

    SvarSlett
  8. Det kan vel være bra å la hendene hvile en gang i blant, men jeg håper du kommer deg fort.

    Øya er en kjempegod bok, og VM er ikke værst det heller.

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...