torsdag 10. mars 2011

En tid for fuglesang og fuglesalg!!



Først vil jeg takke for alle de fine kommentarene
dere legger igjen, så kjekt å høre at noen liker
de tingene jeg lager.



Pga en skral arm og skulder, går det ikke så fort her hjemme.
Og disse fulgene krever heldigvis ikke så mye arbeid, så
fuglefamilien har vokst litt denne uken.

Disse blir nå lagt ut for salg i butikken min, så
nå er det første man til møllen..(det var gjerne å
ta litt hardt i, men det er jo lov å håpe)

Ha en finfin dag!!!

14 kommentarer:

  1. Ser at de turkise allerede har fløyet! De gule og lilla hadde jo vært kjekke til påske...Veldig søte!

    SvarSlett
  2. Jeg må nok ha meg et par fugler, for er bare helt fantastiske. Skal bare bestemme meg for farge.

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei sjef.
    Får feilmelding når jeg prøver å sende mail til netcom adressen din. Har du fått mail?

    Jeg vil gjerne ha noen av disse fuglene dine;9

    Hege

    SvarSlett
  4. Veldig fine!
    Likar overskriftene dine! Genial løysing med en tid for...
    Akkurat i dag las eg fyrst; En tid for fuglesang!! :)

    SvarSlett
  5. Du?? Er det haudet og synet mitt som klikkar? Det stod ikkje fuglesang der i stad???
    Altså, no lurer eg på meg sjølv...det går fort i svingane av og til når eg les???

    SvarSlett
  6. Fine små piper.
    Jeg har fått posene og er superfornøyd. Har prøvd å sende deg epost men får bare feilmeldinger. Sender til sisselfarnes@netcom.no
    Ellen :)

    SvarSlett
  7. Kjempe flotte og du er flint...
    fine farger

    Fin kveld til deg

    Klem

    SvarSlett
  8. Så flink du er! Utrolig fine fugler! Jeg hadde brukt hundre år på å lage så mange, og de hadde sikkert ikke blitt like flinke heller..:)

    Lampen er kjøpt hos lobelia.no

    SvarSlett
  9. Så flotte fugler! :) "Vårposen" jeg kjøpte av deg står framme på kjøkkenet, skal lage et innlegg om den en dag! :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei, Sissel! Så utrolig gøy å se alt du lager. Jeg er så glad for å se at du startet opp nettbutikken din. Tenker det går unna allerede! :)
    Fuglene du har sydd er supersøte!

    Ønsker deg en deilig helg, søte deg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Ha ha, og jeg fyker jo inn for å finne giveawayen! Hvor er den?!

    SvarSlett
  12. Kjempefine fugler du har laget! :)

    Håper du har en fin lørdag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...