søndag 13. mars 2011

En tid for et lite shoppingtips!



Jeg vil bare komme med et lite shopping tips
til dere som er så heldig å bo i Bergensomårde.





Huset i midten er nå på salg hos Kremmerhuset
på Bystasjonen (er usikker på om det bare
gjelder denne butikken) til kr 79,-.
De hadde et større hus på salg til kr 129,- i tillegg.





Så nå er det Tre hus tett i tett her hos oss.
Hus nr 1 er fra Farmors Hus, hus nr fra Kremmerhuset
og hus nr 3 fra Lobelia. Mulig at noen forbinder
sinkhus med julen, men her i huset står det fremme
hele året. Hvordan er det hos deg? Jul eller helårspynt?

Ha en fin søndag! Her har Hr vinter returnert!

13 kommentarer:

  1. Definitivt helårs pynt:-) Har husene i både sink og hvite, de er kjempekoselige:-) Ha en fin dag Sissel:-) Hilsen gamle nabo Merete:-)

    SvarSlett
  2. Kjempefine hele året syns jeg! Veldig koselige selv om jeg ikke har noen selv. Har ikke plass... Jaja:)

    SvarSlett
  3. Veldig fine,Sissel! Jeg hadde hatt dem fremme hele året. Kjempe koselig,takk for tips;-)

    SvarSlett
  4. Kjempefine bilder! Lyshus er fint året rundt:-)

    Jeg håper du fikk med deg at jeg ville ha de lilla fuglene:-)

    Ha en fin dag i snøen! Her skal vi ha tredje runde med besøk denne helgen...

    Klem

    SvarSlett
  5. Fine sink hus du har. :)
    Jeg har mine oppe hele året.
    Ønsker deg en fin dag. :)

    SvarSlett
  6. så gøyt..! må se om de har mer igjen når eg drar til byn til uken..
    klem,magny

    SvarSlett
  7. Kjempe fine hus og hos meg er det helårshus
    Koselige bilder hos deg.
    I moregn blir det stoff og stil på meg igjen....flere kjoler skal syes
    Ha en fin kveld
    Klem

    Ps sylveld snart?

    SvarSlett
  8. Jeg synes godt de kan få stå freme hele året jeg :-)
    Kjempefine :-)

    Ønsker deg en fiiin ny uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Takker for tips, bor på Os så det blir shopping både her og i Bergen. Mine sinkhus står fremme, om enn ikke på samme sted som i julen. Koselig å tenne lys i dem når det er mørkt. De blir nok fine ute også, når den tid kommer. Fin blogg du har, og flotte saker du lager:) Har lagt meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre, klem fra Mona

    SvarSlett
  11. Fine hus - mine hus tror jeg skal stå framme hele året. Tror kanskje ikke jeg har hadde zinkhusene mine sist sommer. Vi får se - kan hende jeg pakker dem bort et lite øyeblikk for å glede meg veeeeldig til å ta dem fram igjen:-)

    God ukestart♥
    klem

    SvarSlett
  12. Tuusen takk for gode ord, det setter jeg pris på:)

    tror jeg er den eneste som ikke har de sinkhusene.. og det er ikke fordi jeg ikke syns de er fine, for de er superfine:):) Må titte innom Kremmerhuset her i byen og se etter tilbud:)

    Ha en fin uke videre:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  13. Aha aha aha..seier du det.-..løp og kjøp hus! De er så flotte, men har kun sett de i blogger; ikkje in real life. Men altså; ut på butikken i ettermiddag!!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...