fredag 1. april 2011

En tid for en overraskelse



På tirsdag kom mannen i huset hjem med blomster.
Ikke bare en, men to buketter med tulipaner!
Og jeg kan love at dette ikke er noe hverdagskost
for meg, så derfor er dette verdt å skrive hjem om.




Nå er det helg for min del og jeg ser frem til
alle loppemarkedene som skal være i lokalmiljøet.
I tillegg er det antikk og samlemesse i helgen, så
dette er en skikkelig godhelg for oss som liker
gamle skatter. Men her er om å være først til
møllen, så det er synd at man ikke kan være alle
steder samtidig...




I morgen er det trekning i lotteriet mitt,
som har gitt en respons jeg bare kunne drømme om!

Ha en finfin torsdag!! So long!

6 kommentarer:

  1. Å, så koselig å få blomster.
    Høres ut som du har en begivenhetsrik helg foran deg.
    Gleder meg til å se dine funn:)

    SvarSlett
  2. Alltid stas med overraskende blomster! Ikke ofte det plutselig dukker opp noen her heller. ☺
    Begynner loppemarkedsesongen allerede!? Er ikke det først til våren? he he.

    SvarSlett
  3. Kjekt å få blomster.......blir nok litt loppis på meg også ...en travel helg
    Ha en fin langhelg heldig er du.....opp 05.30 fjerde dag på rad snork
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Det er det jo ends kjekkere med blomster:)! Et tips er at tulips trives best med bare pitte litt vann sies det:)

    Ha en super dag.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Nydelige tulipaner! Ja denne helgen blir det vanskelig å velge! Irriterende at ikke de kan spre disse loppemarkedene litt bedre utover! Jeg kommer nok til å prioritere ett eller to, for uten bil begrenser det seg litt hvor mye man kan rekke over pluss at jeg har barna på slep i helgen så da må man være litt kjapp og effektiv :D Lykke til med jakten, spent på å se hvilke skatter du finner :) *♥*

    SvarSlett
  6. Så koselig med tulipangave.
    God helg til deg og gjengen din!
    Ellen:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...