fredag 11. mars 2011

En tid for en give away



Da er det tid for en ny give away hos meg!

Mens andre feirer 100 000 eller 1000 0000 treff,
opererer vi i en litt mindre skala her hos meg.
I går passerte jeg 25 000 treff, noe som er vel
verdt en feiring og en give away.



Premien denne gangen er et kjøkkenhåndkle
og en liten duk fra Green Gate, som nok vil
bli fine å pynte kjøkkenet med til påsken.
Gjør som følgende:

Kommentar = 1 lodd
Følger = 1 lodd
Link på blogg eller Facebook = 1 lodd

Husk å skrive hvor mange lodd dere vil ha.

Trekningen skjer den 1. april.

Lykke til og god helg alle sammen!!!

102 kommentarer:

  1. Give it away! Tre lodd til meg, takk! :)

    SvarSlett
  2. Mmm.. Nydelige påskehanduker! Jeg tar selvfølgelig 3 lodd! Har giveaway på min blogg for tiden også. Du er velkommen til å delta! Ha en riktig god helg! ;-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 25000 treff!

    Jeg er med, og det blir to lodd på meg (kommentar og følger)

    Vakre premier:)

    God helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Toooo lodd til meg takk:)

    God helg!

    Klem T

    SvarSlett
  5. Jeg blir gjerne med i trekningen med 2 lodd - har nettopp lagt ut give away inne hos meg også, så har du lyst til å delta, er du velkommen til det! :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer. Eg blir gjerne med med tre lodd. Helsing Jofrid

    SvarSlett
  7. Jeg er med å feirer det flotte besøkstallet ditt :-D
    Trekker 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  8. Så fin premie, er såklart med. Tar 3 lodd :) *♥*

    SvarSlett
  9. Gratulerer med flotte besøkstall! Jeg vil selvfølgelig være med og tar tre lodd. Linker litt seinere i kveld:-)

    Og så vil jeg gjerne ha de fire greengate fuglene!

    Klem

    SvarSlett
  10. Så søtt sett:)
    Jeg vil gjerne prøve ykken med 2 lodd.
    Ha en god helg du også.

    SvarSlett
  11. Gatulerer med kjekke tall! Kjekt å følge deg. Tar to lodd no. Skal linke seinare, og gjev beskjed om det.

    SvarSlett
  12. Så koselig da med give away, gratulerer.
    Ja det er flere som har jente som har egen mening om klær, men faktisk er det noen få ting hun liker i den kolleksjonen!

    SvarSlett
  13. Gratulerer! Jeg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din. Søt premie, pynter gjerne med den til påske;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg vil ha 1000 lodd ... :)

    SvarSlett
  15. Jeg tar 2 lodd:) følger og kommentar :)
    Veldig fin blogg du har!
    God helg!:)

    SvarSlett
  16. Jeg har jo vært heldig og vunnet GG hos deg før, men jeg har vel lov å delta en gang til? 3 lodd, takk.

    SvarSlett
  17. 25 000 er et fiiint tall;)
    Gratulerer!
    Jeg trekker gjerne 2 lodd!

    Ha en fin helg;)

    Klem Line

    SvarSlett
  18. Gratulerer! Såå fin premie. 3 lodd på meg!!

    SvarSlett
  19. Heisann:)

    Så gøy!
    Jeg blir gjerne med å tar 3 lodd :-)

    Det er påskekonkurranse inne i GROBUtikken akkurat nå (link inne på bloggen min - velkommen)!

    Ha en koselig helg!
    Lykke til alle sammen!

    MIMMIKLEM:)

    SvarSlett
  20. Hei!:) Elsker give aways:)) Gratulerer masse med så mange treff!!:)) Jeg vil mer enn gjerne være med!:)♥ Krysser fingrene for att jeg vinner jeg nå:)
    Masse god helg til deg & dine♥

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  21. Jeg tar tre lodd. Linker i bloggen min.:)
    Går det ann å bestille en brødpose av det rødblomstrete stoffet? Det var det jeg prøvde å sende epost om.
    Klem Ellen:)

    SvarSlett
  22. Så koselige ting du lodder ut, da :) Tar et lodd, jeg!

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  23. Då var linken på plass, og dermed er eg oppe i 3 lodd :))

    SvarSlett
  24. 25000 besøk er da god grunn til å feire!
    Flott give away, jeg er med og trekker 3 lodd :o)

    Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  25. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med med 3 lodd
    Gratulerer til deg
    Klem

    SvarSlett
  26. Åh, herlig Green Gate!
    Har skåla, så disse hadde vært fine å matche med :-)
    Prøver meg med to lodd - kommentar og link!

    :-)

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye =)
    Jeg blir med, ett lodd til meg takk!

    mvh bergfrua

    SvarSlett
  28. Arti! Og gratulerer med så fine tall! Jeg trekker 3 lodd!!

    SvarSlett
  29. Gratulerer med så høye velfortjente besøkstall:) Tar gjerne 3 lodd på denne flotte premien, klem fra Mona

    SvarSlett
  30. Gratulerer :) Jeg tar to lodd

    SvarSlett
  31. Eg er med! 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  32. Ett besøk hos deg, gir ett lodd til meg. Morsomt med mange besøkende :)

    SvarSlett
  33. Jeg vil være med så sett av et lodd til meg:)

    Klem

    SvarSlett
  34. Gratulerer Sissel. Du har en utrolig fin blogg.
    Tar 3 lodd jeg;)

    SvarSlett
  35. Gratulerer med flotte besøkstall :)

    Jeg er gjerne med- det var en veldig fin premie. Trekker herved et lite gull-lodd :)

    SvarSlett
  36. Jeg er også med! Elsker Green Gate :)
    2 lodd til meg da :)
    Ha en fin dag!
    Klem Anita

    SvarSlett
  37. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  38. grattis =) 2 lodd på meg =) Hilsen FrøkenLinn

    SvarSlett
  39. Jeg er gjerne med, og tar 3 lodd. Følger deg fra før, og har blogga her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/03/giveaway-hos-en-tid-for-alt.html

    Krysser fingrene.

    Klem fra Hilde

    PS: 2 konkurranser hos meg nå om du vil være med :)

    SvarSlett
  40. Jeg blir med, og tar 1 lodd :)

    klem

    SvarSlett
  41. Gratulerer med så mange treff! Jeg blir gjerne med! Tar to lodd og krysser fingre og tær :-)

    SvarSlett
  42. Gratulerer så mye med så mange besøkende:) Du har en flott blogg her, jeg klikkket meg en del tilbae i tid i bloggen din og så oppdager jeg at du har hytte i vakre ygarden hvor jeg kommer fra:) Herlig. Jeg vil gjerne være med i treknigen. 2 lodd til meg:) Komentar og delt link på facebook:)

    Miriam
    boefjeldberg@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Gratulerer med så mange besøkende på bloggen din! :D
    Jeg tar gjerne 2 lodd.
    rinarese@yahoo.no

    SvarSlett
  44. Tjohooo!! 2 lodd på meg : )

    mari_gull(ætt)yahoo.no

    SvarSlett
  45. Så fin blogg du har=)=)
    Første gang eg er innpå:D
    Legger meg til som følger så 2 lodd til meg;)
    Nydlige påskeduker:D

    SvarSlett
  46. Jeg syns 25.000 er utrolig bra jeg, og jammen verdt å feire! Flotte påskepremier fra Green Gate dette - jeg blir med på 2 lodd :)
    God torsdag! Klem fra Bekka

    SvarSlett
  47. Veldig fine premier:)

    SvarSlett
  48. Hei hei! To lodd på meg :D
    Mvh Camilla

    SvarSlett
  49. Det blir tre lodd på meg :)

    urettferdig@live.com

    SvarSlett
  50. Jeg deltar med et lodd, og krysser fingrene! Disse hadde vært supre på min mors kjøkken!

    Ole-Martin
    olemartinjensen@live.no

    SvarSlett
  51. Gratulerer!! :o)

    Ja, takk, jeg vil veldig gjerne være med.
    3 lodd:
    Følger, kommenterer og linker på Facebook veggen min.

    Hilsen Beate M B

    SvarSlett
  52. Jeg melder meg på give awayen din og gratulerer så mye med dine 25000 besøk!! For meg er det et stort tall - opprettet blogg denne uka og har ikke passert 10 ennå (hi-hi). To lodd til meg:-)

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne være med med 2 lodd :)


    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  54. 2 lodd - linker på FB ;)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  55. 1 lodd på meg, kommer duken til påske, om ikke sikkert til meg, smil?

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Hejsa.....Her er jeg da helt sikkert med med 2 lod.Er jo stor Greengate fan:-) Så nu krydser jeg finger.Er lige blevet fast følger af din fine blog og det vil jeg glæde mig til.Kram og rigtig god weekend.Får du lyst så kig for http://byfogt.blogspot.com

    SvarSlett
  57. Jeg vil gjerne være med på trekningen med 3 lodd :-) Flott premie! Håper jeg har vinnerlykken med meg, og ønsker deg en fin dag videre!

    SvarSlett
  58. Gratulerer med 25000 sidevisninger :)) Jeg vil gjerne være med, og tar 2 lodd; kommentar og link fra egen blogg. Velkommen innom ;)

    SvarSlett
  59. Jeg tar veldig gjerne 1 lodd og krysser både fingrer og tær! God Helg! Hilsen sandra (sandra_h1@hotmail.com)

    SvarSlett
  60. Hei, så nydelig premie! Jeg prøver gjerne lykken med et lite lodd. :-)
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  61. Jeg vil gjerne være med, 3 lodd

    Ha en fin søndag kveld

    SvarSlett
  62. Spennende.
    Tre lodd takk :-)

    SvarSlett
  63. 2 lodd til meg - kommentar og link på blogg!

    Håper på å vinne - har noen fiiine blomsterkrukker som matcher...

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  64. Deltar gjerne med 1 lodd og håper det beste!
    Hilsen Judith (judith@mimer.no)

    SvarSlett
  65. Blir gjerne med - 1 lodd! Utrolig flott premie!

    SvarSlett
  66. En liten hilsen blir sendt fra meg til deg.
    Solen skinner i Bergen og regnet er borte for nå..Hehe Kommer vel igjen fortere en man kan si aaa,men men nyter solen mens man kan...
    Det blir 3 Lodd på meg.
    Følger-Deler på FB og en komentar får du selvfælgelig..
    Ha en strålende uke videre og lykke til med videre godt arbeid på Bloggen din.
    Vennlig hilsen MOnica

    SvarSlett
  67. Jeg har nesten ikke påskepynt og kunne trenge noe gult! Trekker to lodd for kommentar og link på egen blogg til gi-borten. Og benytter anledningen til å tipse om min egen lille gi-bort. :)

    SvarSlett
  68. Hei, jeg vil gjerne være med og tar to lodd :) mkarijord@gmail.com

    SvarSlett
  69. Så søt og fin gave. Jeg vil gjerne være med med et lodd. Kommer gjerne igjen senere. Koselig
    Om du vil kan du være med i trekkningen en puff og annet hos meg.
    God natt herfra
    Randi

    SvarSlett
  70. Gratulerer med flotte besøkstall, jeg synes 25000 er mange jeg:) Jeg er gjerne med og feirer, trekker 3 lodd og håper på vinnerlykke. Ha en fin kveld!
    Klem, Randi

    SvarSlett
  71. Tar 1 lykkelodd jeg. Flott premie!

    SvarSlett
  72. Hei. Fin premie!
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  73. Så fine de var å gratullerer med 25000, jeg for min del oppererer med enda mindre tall, men det kommer seg:) Jeg tar tre lodd. Følger linker på blogg og kommentar:) Ha en strålende vårhelg. Klem Lise

    SvarSlett
  74. Knallflott med 25 000, gratla. Jeg har akkurat startet opp og har ikke mer enn et par hundre treff så jeg er imponert.

    Søt premie :-)

    Tar gjerne tre lodd :-O

    SvarSlett
  75. Hei:) Hadde ikkje blitt lei meg om eg vant dette nei ;) Legger meg til som følger så då blir det to lodd på meg. Klem fra Kristina

    SvarSlett
  76. Mariell_f(krøllalfa)hotmail.com26. mars 2011 kl. 21:21

    1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  77. Så gøy at jeg fant deg! 1 lodd til meg da:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  78. Jag är gärna med och jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/1-april-vinn-kokshandduk-duk-fran-greenga.html

    SvarSlett
  79. da blir det to lodd på meg :) kommentar + linket til facebook :) rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  80. Jeg prøver lykken med 2 lodd:)
    Ønsker deg en herlig uke!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  81. Hei.
    Gratulerer med flotte besøkstall - en stor grunn til å feire.
    Jeg er blitt følger, og kommenterer - og det vil vel da bli to lodd på meg.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  82. Så fine premier, disse vil jeg gjerne være med å vinne, jeg tar 2 lodd - link og kommentar :-) Jeg runder straks 20.000 besøkende inne hos meg og har også en giveaway gående, koselig om du vil være med.

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  83. 2 lodd til meg, følger og kommentar. Vil gjerne gi dette til mamma som eeelsker green gate :D Hun er også lei seg for at vi skal bort noen av dagene i påsken og da blir det dumt å kjøpe ny påskepynt, men disse er jo fine å ha oppe til sommeren også!

    SvarSlett
  84. Det blir to lodd på meg. Går ut fra at du sørger for at jeg vinner.

    Klem

    SvarSlett
  85. To lodd på meg:) Kommentar og fylgjar!

    SvarSlett
  86. Hvis det ikke gør noget, man er fra Danmark, vil jeg meget gerne være med. Jeg har lige meldt mig som fast læser - så nu har du en mere - og det giver vist 2 lodder.

    God dag.

    SvarSlett
  87. Lovely!!
    I'm happy to be your 99th follower!
    I will post your give away photo and link in my blog to have more chances to get this!
    You are very welcome to visit my blog!

    See you around!
    Kisses from Argentina!
    La Chola.

    SvarSlett
  88. Yes! jeg er med! Tar to lodd og flger deg jo gjerne! du er en av mine faste leserunder, så klart jeg må være med!!!

    SvarSlett
  89. Hei, jeg tar to lodd (kommentar og så legger jeg til som følger fordi bloggen din var så fin!)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  90. JEg blir gjerne med på trekning:-)
    Ett lodd på meg.

    Hadde vært en super premie å vinne, jeg har lett etter dette i butikkene selv, men ikke funnet det.

    Klem fra Therese
    thereses88@gmail.com

    SvarSlett
  91. Jaaaa jeg blir med :-)) Gratulerer med så mange besøkende. 3 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Klem fra Thora.

    SvarSlett
  92. Hiver meg med i siste liten med 2 "lodd", kommentar og følger

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...