lørdag 5. februar 2011

En tid for pakkepost



Jeg må bare vise dere alle de fine stoffene jeg
har fått tilsendt fra Mammatamo. Som dere sikkert
fikk med dere, vant jeg et gavekort i et lotteri
hun hadde. Og gavekortet ble brukt i den fine
nettbutikken, Tamo.




I går var jeg i tillegg en tur innom Stoff & Stil, så nå
begynner det å ligne på noe her. Har mange planer og
ideer, så får vi se om vi får det ut i praksis. Drømmen
er å åpne en litt bloggbutikk, men da må jeg først
ha noe å selge.

Ha en fin lørdag!


7 kommentarer:

  1. Kjempe fine stoffer ...heldige deg.Kjolesying her på gang.

    Stolen i forrige innlegg var kjempe fin
    Ha en fin lørdag
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Å, så mange fine stoffer! Utrolig inspirerende med litt nye stoffer:-)
    Her er det bare å hive seg rundt og produsere!

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så søte stoffer, falt spesielt for det med firkløvere og liten marihøne. Venter spent på bloggbutikken ;) -og ble nå minnet på at jeg bør få lagt ut litt mer i min bloggbutikk også.. ikke lett å finne tid til alt *♥*

    SvarSlett
  4. Så skjønne stoffer.
    Gleder meg til åse hva det blir av dem.
    Spennende med egen butikk da:)
    Ha en fin Lørdagskveld.

    SvarSlett
  5. så glade og friske farger.. hva skal du lage??? åå dette er sommer altså:))

    SvarSlett
  6. Herlige farger. Til å bli skikkelig glad av.

    Du får helt sikkert realisert både planene om hva du skal sy og bloggbutikk.

    Klem

    SvarSlett
  7. En god ide, Sissel:) Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...