mandag 28. februar 2011

En tid for å ønske våren velkommen!


Disse bildene ble tatt forrige helg, da vi hadde et nydelig
vårvær her på Vestlandet. Søndagsturen gikk da rundt
Store Lungegårdsvann. I morgen er endelig den første
vårmåneden her, så vi får håpe at vi har sett det siste av
vinteren for denne gang.




Nå er det vinterferie her hos oss, så vi håpe at vi får noen
dager med sol denne uken. Jeg hadde en fin "tryning" på
vei hjem fra jobb på fredag, så jeg er sykemeldt i noen dager.
Så da litt fint turvær hadde ikke vært å forakte, slik at jeg
kan få beveget kroppen litt.



Ha en finfin uke alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Uffda, håper du kommer deg fort igjen!

    Nydelige og vårlige bilder! Sånn vil vi ha det!

    Ønsker deg en riktig god bedring!

    Klem

    SvarSlett
  2. Huff og huff må være forsiktig vet du......armene klarer vi oss ikke uten.
    Håper du kommer deg raskt....
    Nydelige bilder....fint vær ønsker vi oss men her henger tåken langt ned på bakken

    Ønsker deg god bedring håper du kommer deg raskt
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Tuusen takk for nydelig kurv:)
    Håper dere får en super vinterferie med nydelig vær:)

    God bedring.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar inne hos meg. Eggene finner du blant annet på Illum bolighus, tror jeg.

    Håper du kommer deg raskt og kan få gått ut litt i vårværet i Bergen. Var på de kanter i helgen. Deilig å gå på bare veier. Her er det fremdeles MYE snø og kaldt.
    : )

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder.
    Lengter etter våren her også.
    Føler vi har fått kvota med snø nå.
    Så synd at du tryna da. Håper du blir fort bra igjenn.
    Det er veldig glatt for tiden.
    Jeg har faktisk begynt med brodder.
    Heller det enn å dette, selv om de sier det bare er for gamlinger:)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  6. Herlige bilder! Håper morgendagen blir lik som i dag! -Da er vindusvask høyt prioritert på to-do-listen i loppeheimen!
    God bedrin og klem til deg;)

    SvarSlett
  7. Neimen uffda.. God bedring og takk for nydelig bilder som du viser! trenger litt sol...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...