fredag 25. februar 2011

En tid for "nettloppis"



For oss som er glad i loppeskatter, er det ekstra
gøy å kunne shoppe på "nettloppiser".
Selvfølgelig er det kjekkere å finne disse skattene
selv. Men siden det ikke er sesong for loppemarkeder
akkurat nå, får vi nøye oss med litt netthandel.



Denne fine mandelkvernen fant jeg på "nettloppisen"
til Nostalgias Verden. Ta gjerne en titt du også
om du finner noe i butikken hennes.




Jeg beklager at det har vært stille på bloggefronten
i det siste, men lover å komme sterk tilbake.
Før det første fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde
mer lagringsplass hos Goggle, så da måtte jeg skaffe
det før jeg kunne blogge videre. Og for det andre har
jeg tilbrakt en del tid sammen med symaskinen, merker
at det ikke er bare bare å sy på bestilling...

Ha en fin helg alle sammen!


2 kommentarer:

  1. Flott tallerkenhylle med mange skatter.
    Nei, det er ikke alltid så morsomt å sy på bestilling. Det erfarer de fleste som prøver. Du kan godt droppe bestillingen min på toalettveske og pung, bare jeg får brødposen "Melk".
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  2. Så mange fine ting du har i hyllen din....har lik mugge som deg......Nostaliga handler jeg også hos....vi må finne sted og dag for sykveld igjen
    Ha en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...