lørdag 12. februar 2011

En tid for naturen



Det er utrolig hvor mye fin dekorasjon man
kan finne ute i naturen, og bjørken har blitt
 veldig populær. Den er fin til å ha som pynt
i en vase eller til å lage hjerter eller kranser av.




Kongler er også fin å bruke til dekorasjon og mange
forbinder kongler med julen. Men denne fine posen
med kongler står fremme hele året hos meg.



Noen lerkegrener gjør seg også som dekorasjon,
og disse står til pynt på gjestetoalettet.

Har du også tatt naturen med deg hjem?

Ha en finfin lørdag!


3 kommentarer:

  1. Heisann!
    Har nok noe fra naturen inne også her.Skulle så gjerne hatt noen lerkegreiner men her de ikke lett å få tak i.
    Er også klar for ny sy kveld.....kjekt å komme sammen å sy
    Ha en fin lørdag ...her skal elste jenta flytte så hos oss blir det flyttesjau
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Var akkurat inne hos Barbro og så den ine brødkurven din.
    Og ang kommentar i min blogg: Ja, vi leser Lillesøsterbøkene! Og vår lillesøster ligner faktisk veldig på hun i bøkene (litt sånn bustehår..)Men jeg skal passe på så det ikke blir noen spytting;)
    God helg!

    SvarSlett
  3. helt enig, naturen har den fineset pynten, det er bare gå ut og sanke...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...