fredag 11. februar 2011

En tid for kjøkken


Endelig har jeg fått fliser på kjøkkenet!
Og mannen i huset har gjordt en kjempejobb.
Jeg er superfornøyd med flisene, som vi brukte
ca 5 minutter på å plukke ut. Det er utrolig hvor
mye lysere det ble kjøkkenet og deilig å slippe
og se på alle fettflekkene over komfyren!



Jeg må bare vise dere denne fine "bøtten" (vet ikke helt
hva jeg skal kalle den), som jeg har kjøpt på Cornella på
Nesttun. Denne butikken skal dessverre stenges, så nå
har de 30 % på alle varer. Denne bøtten gjør det sånn at
både vaskemiddel og oppvaskkoster kan stå fremme til pynt.

Forresten, tusen takk for alle de fine kommentarene vedrørende
min nye bloggbutikk. Dere er så søte alle sammen og de
fine ordene deres betyr så mye for meg.

Ha en fin helg!


6 kommentarer:

  1. Fiine fliser!!! Kunne glatt hatt dem selv:) God helg:)

    SvarSlett
  2. fine fliser da - akkurat som mine ..... Der jeg kjøpte mine, hadde de for få fliser i forhold til det vi trengte. Så da la vi inn noen felt med brune/beige mosaikkfliser.
    Strålende fornøyd med det!
    God helg!

    SvarSlett
  3. Så flotte fliser....og den kurven også
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  4. Fine fliser, ble lyst og fint. Kul sinksak. Her har oppvaskbørstene fått bolig i et trendy norgesglass.

    SvarSlett
  5. Flott resultat og fin størrelse på flisa:)

    Skal titte inn i butikken din nå:)

    SvarSlett
  6. Kjempefine fliser! Lyst og fint! Gleder meg til vi er ferdige å flise:-)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...