tirsdag 1. februar 2011

En tid for å finne flere skatter



Jeg er som regel inn om Fretex når jeg er i nærheten,
men det er ikke alltid jeg finner noe av interesse.
Men i det siste har jeg endelig fått fatt i flere
Norgesglass, får liksom aldri nok av disse glassene.




Og i går var jeg til og med så heldig at jeg
fant et kjempestort glass, jeg har aldri sett
denne størrelsen tidligere. Og med tanke på
jeg vant trekningen hos MammaTamo, så
tror jeg at det rett og slett var lykkedagen min!



 
Nå skal jeg strikke ferdig luen min og manne meg
opp til siste episode av Greys...

Ha en fin kveld!

6 kommentarer:

  1. Kjempe flotte glass du har fått deg ...blir så orden med slike glass.

    Har sendt deg en adward og håper du vil ta utforingen

    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Du er tydeligvis en ivrig Fretexvandrer. Tenker på deg hver gang jeg ser på det fine fatet jeg fikk av deg.

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte glass.
    Jeg var hos søsteren min sist tirsdag og så greys sammen med henne og niesen min på 15. Episoden sluttet så dramatisk at vi koblet oss på nettet, benket oss sammen foran en laptop og så den neste episoden. Så sånn er det. Herlig serie. Jeg ønsker meg alle sesongene.
    Klem Ellen :)

    SvarSlett
  4. Så gøy at du fant et så stort et. Norgesglass er fine og anvendelige til så mangt. Koselig fyll du har på dine:-)

    Rask flisehandel må jeg si:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg har begynt å samle jeg også ;-) Utrolig dekorativt og anvendelig.

    Carina

    SvarSlett
  6. fiiint...
    og de kan brukes til alt, dekorative uansett..
    (så en som hadde vaskepulver i dem også..)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...