onsdag 2. februar 2011

En tid for å få og gi...


Denne fine awarden har jeg fått av den skjønne


Hun er en stor inspirasjonsskilde for meg og jeg
er så heldig som har fått møtt henne i den
virkelige verden også.

Med awarden kom det en rekke spørsmål, som
jeg skal besvare etter beste evne.

Ta opp nærmeste bok og slå opp på s.18.
Let fram til linje 4. Hva står det der?

Boken heter "Salvadorena" av Cecilia Samartin:
"mennene samlet seg på torget for å drikke Den som kom"


Hva var det siste du så på tv?

Sesongavslutningen på Grey's Anatomy




Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

Vaskemaskinen


Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Gikk fra Bybanen til huset vårt etter jobb


Hva har du på deg nå?

Dongeribukse og en grønn tunika


Hvilken film så du sist?

Ser veldig lite film, men fikk vel med meg ca
halve Max Manus her en dag i uken.


Kunne du tenke deg å flytte til utlandet?

Har aldri vurderte det, men hvis det hadde
skjedd måtte jeg hatt med meg hele storfamilien.

Jeg har lyst til å gi denne awarden videre til
følgende personer og blogger. Dette er personer
som betyr mye for meg og som har vært trofaste følgere:


Jeg har på følelsen av at dette blir en laaang dag.
Jeg vet ikke hva som har vekket meg, men oppdaget
at klokken bare var 05.10 da jeg kom ut av dusjen.
Og da var jeg så våken at jeg likså godt kunne stå
opp. Så derfor kommer det et innlegg fra meg kl 06 i dag.

Ha en fin og lang dag alle sammen!


2 kommentarer:

  1. Tusen Tusen takk:) Snillt av deg å tenke på meg:)

    SvarSlett
  2. Takker så mye.
    Stooor stas at du tenkte på meg:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...