søndag 27. februar 2011

En tid for en "mor og datter" butikk



Da jeg var på besøk hos mine foreldre i forrige uke,
fikk jeg se alt det fine mor har strikket i det siste. Hun er
en av de som strikker bare for å ha noe å gjøre på, og
det meste går til basarer og lignende. Men jeg tenkte at
jeg kunne prøve å selge noe av det i "butikken" min,
kjekt med noe annet enn "bare" stoffposer.



Men noen flere stoffposer har det også blitt,
merker at det er kjekkere å sy nå som
"skuldrene  er senket".




Alle disse flotte tingene finner dere i butikken min.
 
Håper alle får en fin søndag, for vår del blir
det raspeballer hos svigermor i ettermidag!

6 kommentarer:

  1. Åååå så mye fint...nå får jeg presentasjons angst for butikken min....planlegging her
    Du er flink
    Ha en kreativ søndag
    Klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint.
    Også så skjønn jente.
    Hun er du nok stolt av:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt da, de halsene likte jeg godt.
    Ellen :)

    SvarSlett
  4. Så mye flott hun har strikket! Deilig med sånne halser:-)

    Fine stoffposer du har laget! Håper snart det kommer en veldig rååsa!

    Klem

    SvarSlett
  5. Jøss du er flink! Likte godt lysposen i lin:)

    SvarSlett
  6. Såmye flott! Og en vakker modell som stiller opp!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...