fredag 4. februar 2011

En tid for en "Lene Bjerre Stol"


Her ser dere et bilde av den nye "Lene Bjerre stolen" min,
vel det vil si at jeg har faktisk to slike stoler.


Disse stolene fant jeg i låven på landstedet vårt,
og de har vært med meg på flyttelasset et par
ganger. Nå er de endelig malt hvite og putene
er kledd i et nydelig stoff fra Lene Bjerre.



I dag er det planleggingsdag på skolen til
prinsessen, så da har jeg tatt meg en fridag.
Godt med en langhelg en gang i blant!

Fin fredag!




6 kommentarer:

  1. Nydelige stoler og lekkert stoff!

    Ønsker deg en riktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei!!
    Så flotte de ble med det fine trekket!! Liker så godt de gamle stolene, det er noe spesielt med de gamle tingene!!
    Ha en flott helg, må bare si at jeg synes du har et fantastisk navn på bloggen din:)
    Klem

    SvarSlett
  3. For en utrolig nydelig fasong på de stolene!!! Ønsker meg 10 sånne gammeldagse stoler, men finner det ingen steder. Må vel ta en tur til Danmark på div. brukthandlere og lete fram noe.

    SvarSlett
  4. Nyydellig stoff:) på mine har jeg brukt et slitestrekt fra Ka. :))

    SvarSlett
  5. Så fine stoler.
    Nydelig stoff du har valgt.
    Gøy å fixe litt på gamle ting.
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  6. OIOI det ble jo riktig så lekkert!!!:)))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...