lørdag 26. februar 2011

En tid for bestillingsvarer



Her ser dere hva jeg har holdt på med i de siste dagene.
Etter at jeg la ut bilder av en toalettveske i forrige uke,
"haglet" det inn bestillinger. Vel, det var vel å ta litt hardt
i, men noen var det i hvert fall. Og da fikk jeg merke at det
er gøyere å sy det man vil, enn å lage ting på bestilling.




Toalettveskene er foret og "sårkantene" inni vesken er
dekket til, og litt blonder kan gjøre god nytt for å skjule
litt mindre rett sømmer.




En dame ønsket en matchende sminkepung,
så da ble denne skapt.

Nå gjenstår det bare å se om de fortsatt ønsker
å kjøpe disse. Hvis ikke, blir de lagt ut til salg
i butikken min.

Ha en fin kveld!!!


8 kommentarer:

  1. Kjempe fine er disse .....så flink du er...
    Ha en kreativ helg

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flotte toalettvesker,
    også så gøy at butikken din går så bra
    selv om det blir litt ekstra stress med bestillinger,
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Jeg tar den øverste jeg! Den var kjempefin :) Du får si tid og pris og sted, så snakkes vi!

    SvarSlett
  4. Så flotte de var ! jeg er fryktelig misunnelig på dere som er så flinke med symaskinen...;-)

    Kvernen passet kjempefint hos deg :-)
    Vet desverre ingenting om loppis i helgen, men neste helg er det loppis på Rothaugen skole. Hvis du er på Facebook, så er det egen side som heter Loppemarkeder i Bergen, da blir du oppdatert på både markeder og loppiser:-)

    Ønsker deg en fin helg !
    Nostalgia:-)

    SvarSlett
  5. Kjempefine. Det må jo være stas at det renner inn bestillinger, det betyr jo at mange liker det du lager. ☺ Ha en fin helg.

    SvarSlett
  6. Så flink du er! Kjempefine!
    Gøy at du får mange bestillinger - håper ikke du syr deg lei...

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så fine! Vist er det det göy når noen vill köpe det man gör. Stor klem till dig!

    SvarSlett
  8. De er kempefine. Gleder meg til å få de posten så jeg kan bytte ut den elendige toalettveska jeg har fra før.
    Ellen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...