mandag 24. januar 2011

En tid for å være rastløs!!!!


Her i huset har symaskinen duret og gått de
siste dagene, men resutatene er ikke alltid så
mye å skryte av. Her ser dere et bilde av to
penaler som jeg har laget, et til prinsessen og
et til en venninne som har begynt på skolen igjen.

Både mannen i huset og jeg er på avvenning,
det vil si at både snusdåser og røykpakker er
kastet på dør. Så nå er vi like rastløs begge to,
noe som jeg vet å utnytte. Prøver å få han til
å gjøre ferdig maleprosjektene våre, men vet
ikke om jeg har helt klart å overtale han ennå.


Denne stoffposen ble sydd i går, og den er kun
sydd etter hukommelsen. Noe som den bærer
preg av, for foret i posen ble ikke helt som
planlagt. Jeg tror at det var først i dag tidlig at
jeg forstod hvordan det skulle vært gjort. Noe
som gjenstår å se i praksis...

Men i dag har jeg vært og kjøpt tre nøster og
en rundpinne, så nå blir det luestrikking på meg...

Ha en fin ny uke!

9 kommentarer:

  1. Søte penaler:)
    Posen var også søt.
    Nydelige farger.
    Også så flinke dere er som slutter å røyke da.
    Så utrolig glad for at jeg aldri begynte med det tullet der...he he.
    Er ikke lett å slutte igjenn har jeg forstått.
    Men det gjelder å ikke gi opp.
    Gleder meg til å se lua du skal strikke:)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. Så fine saker, flott at du klarer å få noe positivt ut av rastløsheten. ☺

    SvarSlett
  3. Herligheten hv du har gjort....du er jo kjempe flink.Forsett slik ...så får du putte pengene for røyken på sparebørsen.

    Ha en kreativ strikkekveld min venn

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er som kaster røyk og snus, gratulerer med det! Tenk så mye dere sparer, og alt det fine interiør- og hobbymaterialet du kan få for de pengene, hihi! ;D Fine penaler og den posen var jo kjempesøt *♥*

    SvarSlett
  5. Å, så flink du er! To penaler MED glidelås! Kan jo ikke si annet enn at jeg er grådig imponert! Her er det bare til å hive seg over syaskinen hver gang røykebehovet melder seg:-)

    Lykke til!

    Klem

    SvarSlett
  6. Synes du har vært kjempeflink jeg! Veldig fine ting du har sydd, og lurt å omsette rastløsheten i sying;) Så gøy det må ha vært med High school musical, DET hadde falt i smak ho eldstejenta her:) Ønsker deg en flott uke!!

    SvarSlett
  7. Så innmari fine ting og tang du har laget.Har veldig lyst å følge deg,men følge boksen virker ikke helt.Det er noe galt med blogger av og til.Men jeg har din lenk så jeg kommer nok tilbake.

    Ha en fin tirsdag!
    Hilsen
    Sassi

    SvarSlett
  8. Stå på med røyke slutt!!!:) Er ikke akkurat flink selv men... Flink til å sy er du:)

    SvarSlett
  9. Jeg synes du er kjempeflink.

    Røyken ja, den har jeg dessverre ikke stumpet. Skjønner litt at mannen ikke er kommet i gang med prosjektene, for det er jo så deilig med røykepause......

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...