mandag 31. januar 2011

En tid for å vinne



Endelig var det min tur til å vinne!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å sjekke en gang,
for jeg finner jo "aldri", men så er jo ikke jeg den
som henger meg på så mange give aways heller.

Og når jeg endelig vant, var det et gavekort til
bruk i den fine nettbutikken, Tamo.



Nå har jeg vært inne og valgt meg ut masse fine
stoffer, og hvis du liker å sy vil jeg anbefale at
du besøker Tamo du også!

Kan ikke få en bedre start på uken enn dette her!

Har du også har en fin ukestart?

Klem


8 kommentarer:

  1. Ja, sannelig på tide at det ble en tid for å vinne! Grattis med super premie!

    SvarSlett
  2. Heldige deg som har vunnet...gratulerer.
    Du får en del å blotre deg i for det gavekortet.
    Er litt misunnelig kan du tro

    Ha en kreativ ettermiddag
    Klem til deg

    Ps blogshop kunne vært en ide...har lagd en selv men ikke lagt den ut ennå :)

    SvarSlett
  3. Åååå!!!
    Grattulerer heldige du:)
    Der er det mye fint å velge mellom.
    Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fin premie! Det stoffet med Babuskadokker på var jo bare supersøtt *♥*

    SvarSlett
  5. Gratulerer, håper uken fortsetter å bli fin.

    SvarSlett
  6. Gratulerer - skulle gjerne vært meg som hadde vunnet et gavekort! Heldige du! Så fint det var med Norgesglass med lys i!

    SvarSlett
  7. ÅÅÅ, vant du? Din heldiggris! Grattis! Tamo har jo bare så utrolig mye fint!
    Litt misunnelig...

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Blir spennende å se hav du får ut av stoffene. Butikken skal jeg jammen sjekke.
    Ellen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...