torsdag 27. januar 2011

En tid for tilbud og etterspørsel....


Jeg har fått så mange fin tilbakemeldinger fra
både familie, venner og kollegaer på de
tingene som jeg har laget i det siste. Og noen
ønsker til og med å kjøpe noe, noe som
gjør meg så hoppende glad.

Og her en dag fikk jeg en mail fra en dame på 
min avdeling, med følgende kommentar:
"Du som lager masse, kunne dette ha vært
noe for deg???"



Ok, jeg vet at denne er litt på kanten,
men den er jo litt vittig også. Og
kanskje vi kan lære noe av dette bildet:
"Slutt å gå rundt grøten, si det som
det er..."

Ha en fortsatt fin dag og jeg håper at
dere tørr å komme tilbake til bloggen min igjen...



9 kommentarer:

  1. Hehehehehe:)
    Du lager jo mye fint så jeg skjønner godt at folk vil kjøpe jeg!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Ha, ha, utrolig vittig!

    Her er det bare å begynne å produsere:-) Du er sååå flink! Nå må du snart begynne å tro på det selv og. Regner med det blir både Eplabutikk og bloggbutikk snart:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. He he.....
    Sy i vei du er jo så flink......stå på
    Ha en fin dag
    Klem

    SvarSlett
  4. Hohohoho! Den var fin! Sy jente sy!

    SvarSlett
  5. Hehehe...døds-vittig:-)) Skal vel mere til for å skremme oss vekk. Gleder meg til å se hva du får produsert fremover....

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Ha ha ha, nå skvatt jeg litt. Men dette er sånt jeg ler godt av. Ho ho, staselig...Jeg kjøper!

    SvarSlett
  7. Den var utrolig vittig! :D Geriljabrodering er toppen...

    Man kunne jo fått lyst å bruke den kommentaren ved en passende anledning når folk går litt vel mange ganger rundt grøten. Takk for dagens gode latter :) *♥*

    SvarSlett
  8. He he....dritvittig vil nå jeg si:)
    Det er bare å begynne å selge, du er jo så flink.

    SvarSlett
  9. Ha,ha - ubetalelig! Si ifra hvis DEN kommer i produksjon, he,he.. Ha en god helg! Stor klem fra Cecilie

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...