fredag 14. januar 2011

En tid for skylapper


Jeg anser meg som heldig som har et eget syrom,
og det er godt å ha et rom hvor jeg kan stenge
meg inne av og til. Jeg har til og med mitt gamle
stereoanlegg her inne, det er alltid kjekt med litt
musikk mens man arbeider.


Men syrommet er også blitt et lagringsrom,
for blant annet en trimsykkel og prinsessens
gamle leker. Ting som jeg har intensjon om å
ta i bruk og ting som jeg ikke har hjerte til
å kaste eller gi bort.


Den ene katten har sin faste plass i gjestesengen,
så det hender at han holder meg med selskap.
Som dere sikkert skjønner, så er jeg glad jeg
sitter med ryggen til dette "rotet" når
jeg koser meg med syarbeidet. Som sagt,
det er en tid for skylapper av og til..

Har dere også et kombinert syrom/lagerrom?






5 kommentarer:

  1. Heldig du! Her er ikkje eit einaste rom til overs. Ventar på at eit par store gutar kanskje kunne ha flytta ut....

    SvarSlett
  2. Har ikke syrom jeg da.
    Må bruke spisestua til alt mitt hobbyrot.
    Ønsker meg såååå ett eget rom.
    En vakker dag kanskje.
    Men vi har også ett kombinert gjesterom/ lagerrom.

    Kos deg på syrommet ditt du, og ha en god helg:)

    SvarSlett
  3. Er så heldig å ha eget syrom ....men det blir også et lagringsrom for hi hi mine hobbyer.
    Her er barna så store at de er på vei ut av rede.
    Huset vårt begynner faktisk å bli for stort for oss...

    ønsker deg en kreativ helg.
    Her blir det en rask Oslo tur på meg

    Klem

    SvarSlett
  4. Så deiligt å ha eit rom HEILT for seg sjølv :)
    Den dagen me flytter i større hus, så skal eg setje av eit rom til MEG <3 Der eg skal lese, drikke kaffi og snakke i telefon... Nice :)
    God helg til deg søtnos :)

    SvarSlett
  5. Syrommet mitt er først og fremst syrom. Og så står det en seng til gjester og de store barna våre når de kommer hjem på besøk.
    Har plan om å lage en arbeidsbenk over senga som kan klappes opp når vi har gjester. En benk jeg kan stå å klippe stoff på og tegne mønster. Da har jeg alt jeg trenger på ETT rom.
    Det er utrolig godt å ha et sånt rom, et rom som bare er mitt.
    Ellen:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...