søndag 2. januar 2011

En tid for romjulsgaver


I romjulen hadde vi invitert mine foreldre,
tante og onkel, kusine og barn til middag.




Og da var jeg så heldig å få en romjulsgave.
Vel, den var til oss begge, men det er vel ingen
tvil om hvem av oss som ble mest glad.




Det passet perfekt med ny pynt, nå
som julen er ryddet bort for denne gang.




Alle disse vakre tingene kommer fra Miljøgården.
Tusen, tusen takk for gaven!!

PS! Min far hadde med seg en spesiell gave,
men det får dere se ved en senere anledning.

Ha en fin søndag!


1 kommentar:

  1. Riktig godt nytt år til deg og takk for et inspirerende bloggeår:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...