tirsdag 4. januar 2011

En tid for nytt år og nye reiser


Vi har bestilt oss en familietur til København,
men avreise torsdag 14. april. Alle fikk komme
med ønsker om hvor vi skulle reise og valget
falt da tilslutt på Køben.

Prinsessen har bursdag den 15. april og det
er sesongsåpning for Tivoliet den dagen,
så det passet jo veldig bra.



Mannen og jeg var der på "bryllupstur" i 2009, og
jeg gleder meg til å reise tilbake til denne utrolig
vakre byen. Deilige lunsjer i Nyhavn, en båttur ut
på sjøen, rusle i parkene og ikke minst litt shopping.

Det er selvfølgelig kjekt å bare være oss to
på reise, slik at vi får tid til å pleie forholdet.
Men jeg er opptatt av at prinsessen også skal få
oppleve litt av verden hun også, så derfor får hun bli
med denne gangen. Det kommer nok flere muligheter
for kjærlighetsturer vil jeg tro...

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Så heldig dere er
    og alle de loppisene og brukt butikkene som er i københavn....misunnelig er jeg
    Ha en fin kveld og morgendag

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg! Titter innom for å takke for koselig kommentar hos meg - love it! Ha en fin uke, klem Cecilie
    PS; god tur til København - den beste byen i Europa!

    SvarSlett
  3. Så koselig for dere:)
    Jeg har vært i Køben med de to eldste ungene, men da ble det bare besøk i Tivoli. Vi campet et stykke utenfor byen. Har veldig lyst til å besøke byen på ordentlig en gang :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...