tirsdag 11. januar 2011

En tid for nye syprosjekter


Dette er det siste syprosjektet mitt og det var
egentlig veldig enkelt når jeg endelige "knekte koden".
Idèen fant jeg på den fine bloggen, Timotei, som
også har lagt ut en forklaring på hvordan det gjøres.
Det er kjekt med sånne blogger for oss som ikke
er noen gudinner bak symaskinen.



Som dere ser, så brukes denne posen til å holde
orden i papirene på kjøkkenet. Lurer på om jeg
skal lage en som skal holde orden i lysene våre også.

Prinsessen er hjemme fra skolen i dag, så da
får jeg kanskje muligheten til å snike meg opp
på syrommet en liten stund.

Ha en finfin dag! Klem

8 kommentarer:

  1. Så fine poser! Og veldig koselig at du ville bruke oppskriften min!

    SvarSlett
  2. Så flott pose du har laget. :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin pose! Jeg har sydd mange sånne poser, helt supre og enkle og få til. Også har de jo så mange bruksområder. Ønsker deg en fin dag videre:)

    SvarSlett
  4. Kjempefin pose! Og så praktisk:-) Må si at du faktisk begynner å bli en skikkelig gudinne bak symaskinen!

    Her er også sykt barn, så ikke så mye en får gjort da. Halve klassen til Sara var visst nede for telling i dag...

    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefin, poser liker vi! ☺ Ha en kjekk tirsdag.

    SvarSlett
  6. Kjempe fin pose.....og du sier du ikke kan,men du kan.....Her har det ikke vært sying ....lang dag på jobb med personal møte
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. Åh - det ble en kjempefin pose! :) Det er bare å fortsette produksjonen! ;)

    Klem

    SvarSlett
  8. For meg ser det ut som du er en gudinne ved symaskinen. Virkelig kreativ løsning.

    Hos meg er årets første give away på gang.

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...