lørdag 22. januar 2011

En tid for min første "label"


Jeg måtte jo prøve ut disse nye merkelappene
mine og denne posen ble det første offisielle
"En tid for alt" produktet.



Og som det seg hør og bør, ble denne posen gitt
til mor og far. De har fått en pute tidligere, som er sydd
at det røde stoffet. Så nå har de en pose som passer
til både pute og den røde sofaen.




I dag har jeg fått handlet litt hos Ikea, Stoff & Stil,
Fretex og Farmors Hus, en perfekt shoppingdag altså!!

Ha en fin lørdag!

7 kommentarer:

  1. Kjempe flott var den......flink er du .
    kjekt med shopping ...har vært en ørliten tur men på en liten bruktbutikk som har åpnet her hos oss.
    Fant noen småting

    Ha en fin kveld...det strikkes her

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Så fint det ble.
    Ser skikkelig profft ut med en gang det kommer på en lapp.
    Posen var veldig fin uten lapp også altså:)
    Ha en fin lørdagskveld:)

    SvarSlett
  3. Så flink du er med symaskina! Det blir skikkelig proft med slike lapper, likte godt kombinasjonen av de to stoffene:-)

    Ja, vi er heldige som har vinter her, jeg hadde blitt skikkelig deppa om det plutselig kom regn nå. Det er så fint med snø som dekker bygda.

    God lørdagskveld-klem

    SvarSlett
  4. Se her ja - merkelappen i bruk! Flott brødpose!
    Og ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  5. Så FIN den var! Du er så flink altså :))

    Fin lørdag!
    KlemKlem

    SvarSlett
  6. Kjempefin! Gratulerer med fine merkelapper også. Så kjekt med shopping da, blir nok en stund til jeg kan slå meg løs med shopping, januar er en hard måned! -Men man kan jo ønske seg og drømme, det er også en glede :) *♥*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...