torsdag 20. januar 2011

En tid for å markere seg



I går kom endelig de nye merkelappene mine i
posten og jeg er veldig fornøyd med resultatet.

Jeg ønsket et nøytral farge og endte da tilslutt opp
med grå bakgrunn og lys skrift.




Dette betyr ikke at jeg har tenkt å begynne med
storproduksjon hjemme i stuen, men tenkte at det
kunne være koselig å merke de hjemmelagde
gavene.




Merkelappene ble bestilt hos Sigurd Hoels Eftf.
og det tok ca en uke fra jeg la inn bestillingen til de
havnet i postkassen min.

Dette er et fint alternativ for oss som kvir oss
for å handle på utlandske nettsider.

Ha en en fin dag!

9 kommentarer:

  1. Å, de var skikkelig fine! Det ser så proft ut med sånne merkelapper. Skal ta en kikk innom nettsiden deres.

    Takk for sist! Kjempekjekt! Vi får ta oss en ny sykveld snart:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig!! gleder meg til å se hva de havner på:)
    klem

    SvarSlett
  3. Kjempefine! Har tenkt tanken selv, men ikke kommet så langt. Takk for tips.

    SvarSlett
  4. Slitan, kjempefine må ha meg noen jeg også- mine er med glorete gullskrift på:)

    Laget dere noe fin i går???

    Klem T

    SvarSlett
  5. Kjempe fine......
    Det må ikke bli lenge til sy kveld igjen og stoff og stil...hadde det kjempe kjekt

    Ha en fin kveld
    Klem til deg min venn

    SvarSlett
  6. Kjempefine.
    Har bestilt derfra selv før, og er kjempefornøyd.
    Ønsker deg en deilig helg ;)
    Måtte den bli laaaaaaaaaang .
    Klem

    SvarSlett
  7. Hihi, jeg er sånn som vegrer meg veldig for å handle i utenlandske nettbutikker, det er litt skummelt, nesten flau for å si det!

    Ønsker deg en fin helg!!
    Klem, Marte

    SvarSlett
  8. De vil helt sikkert passe perfekt! Vakre var de i alle fall!

    God helg, håper den blir fin fin!
    Klæm

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...