onsdag 26. januar 2011

En tid for lys og varme



Tusen takk for alle koselige og oppmuntrende ord
etter forrige innlegg, dere er så snille og gode alle sammen!

Etter et par besøk hos Fretex i det siste, har jeg
endelig fått fatt i flere Norgesglass. Så nå er begge
lysholderene tatt i bruk og jeg synes at de gir
et vakkert lys nå i vintermørket.




Her i huset har vi vært uten nett i to dager, så
derfor har det vært dårlig med kommentarer fra min
side. Men nå skal jeg sitte meg ned og ta en titt
på alle de fine bloggene deres.

Ha en fin lillelørdag!
 Klem



5 kommentarer:

  1. Heisann!

    Kjekt du er tilbake.....
    koselig med norges glass og de får jeg ikke nok av.
    Her strikkes det og snart skal jeg se..... tid for hjem..... der det er fra en hage fra nabo felte mitt.
    Ha en fin kveld Sissel
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, vi trenger lys og varme! Vi fyrer for harde livet her - etter noen "varme" dager kom kulda i dag...
    Ha en fin kveld, du og!

    SvarSlett
  3. Nydelig med lys i norgesglass.
    De lysholderene så flotte ut.
    Award til deg hos meg.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Har du vært på bruktmarkedet under Puddefjordbroen? Der tror jeg du ville likt deg :)
    Du har så myyye fint altså! :) Blir veldig inspirert av bloggen din, vennen!
    Klem på deg :)

    SvarSlett
  5. jaaa norgesglass er så nydleig og er flott til mye... som eks til lys...
    skal på bruktbutikken snart der ser eg alltid etter N-glass, får ikke nok.. fine bilder..
    lykke til med rastløshetem, en tur ut gjør godt..
    klemklem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...