fredag 28. januar 2011

En tid for å la seg påvirke av naboen



Som kanskje noen av dere har fått med dere,
bor jeg vegg-i-vegg med den fantasktiske
FruFly. Og det er jo klart at jeg lar meg
inspirere og motivere av henne og alle de
gode idèene hun kommer med. Som for
eksempel i dette innlegget, hvor hun er
 opptatt av "ordning og reda". Og det er
egentlig jeg også, men det har liksom ikke
prioritert her i huset. Men nå skal jeg se om
jeg får litt orden på kjøkkene jeg også.



Heldigvis har jeg fått fatt i noen Norgesglass hos
Fretex i det siste, så nå har det blitt litt orden
på kjøkkenbenken i hvert fall. Neste prosjekt
blir kjøkkenskapene, og her har jeg en stor utfordring.




Men utfordringer er jo bare gøy!
Ha en fin fredag!

5 kommentarer:

  1. Heisann!

    Skulle gjerne hatt det slik som fru fly.....
    men har ikke tenkt å starte i dag.
    Lykke til og fin fredag

    klem

    SvarSlett
  2. Så deilig å få ting på plass. Det ser så mye ryddigere ut også.
    Ser at du har fått deg egne merker som du syr på ting du lager. Så flott! Nå er det bare å starte med salg, Sissel! Du er kjempeflink! :)

    Ønsker deg og dine en glad helg!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Hei skjønne du!
    Så kult at kjøkkenbenkene våre ligner nå da!:) Ønsker dere en superduper helg, hils resten av gjengen. Og tilbudet om en kveldstur står ved lag fremdeles. Nå er det ikke så glatt lenger i hvert fall!:) Klem

    SvarSlett
  4. Dette blir bra:) Gøy med inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Godt å ha noen som inspirerer.

    Når du kom til kjøkkenskapene, så kom jeg plutselig på at det skulle vært tatt et tak i mine også. Men det blir ikke denne dagen....

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...