onsdag 12. januar 2011

En tid for juleshopping


Ja, jeg har allerede begynt med julehandelen,
men det skyldes at det er tilbud på Panduro.
Har mange planer for hva jeg skal lage til neste
jul, så da er kjekt å handle inn til en billig penge.
Alle julestoffer selges nå til - 70 % rabatt, så
disse fikk jeg til ca 30 kr pr meter.

Men slapp av, jeg har ikke tenkt å begynne på
disse prosjektene nå. Men det er jo greit å
være økonomisk av og til har jeg hørt, så
jeg er egentlig veldig fornøyd med meg selv nå.



Jeg kjøpte også inn litt Tilda-stoffer, så det
skal nok bli litt vår og sommerfølelse i huset
også. Har ikke noen konkrete planer for disse,
men jeg skal nok finne på noe.

Har vært innom på Panduro i dag også,
farlig at denne butikken ligger på strekningen
mellom jobben og Bybanen.

Ha en fin torsdag!


5 kommentarer:

  1. Alltid kjekt å være litt økonomisk:-) Nå gjelder det bare å huske på at man har kjøpt julestoffer når julen nærmer seg - og hvor de ligger, hi, hi.

    Synd vi måtte utsette sykvelden...


    Klem

    SvarSlett
  2. Lurt å kjøpe julestoff nå.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Det er vel egentlig nå man BURDE handle inn til jul :)
    Vakre stoffer var det!

    SvarSlett
  4. Fine stoffer. Jeg har også handla litt fra Panduro på nettet, men har ikke fått henta pakka ennå. Har jo ikke noe hast å komme i gang, men best jeg får henta den før den blir returnert sikkert.

    Veldig lurt å handle julestæsj nå.

    SvarSlett
  5. Du har virkelig flax som bor näre en Panduro butik :o)
    Masse fint har du funnet. Önsker deg en super fin dag stor klem fra sverige!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...