mandag 10. januar 2011

En tid for å ha orden i papirene


Nå trodde dere kanskje at jeg skulle vise frem
noen fine arkivmapper eller noe i den duren.
Men det er ikke noe mer spennende at
jeg vil vise at vi har orden i papirene
på toalettene våre.

Denne fine trekassen fikk jeg av min far og
den er faktisk en av mine favoritter. Kassen
er full i hakk og malt i en knall orange farge,
men det har absolutt masse sjarme. Lurte på
om jeg skulle male den hvit, men bestemte
meg for å beholde den som den er.


Denne fine kurven fant jeg på Living for
ikke så lenge siden, og den er jo genial
til sitt formål. Den har en helt annen stil
enn trekassen, men ganske sjarmerende
denne også.

Har dere orden i papirene også?

Ha en fin kveld!


8 kommentarer:

  1. Lite orden i dei papira, hehe! Men takk for tips :)

    SvarSlett
  2. Klart kassa skulle forbli oransj, stakkars, true med å male den kjedelig hvit a gitt. ☺☺☺.
    Vi har også en trekasse på do, men ikke så sjarmerende og den inneholder blader. Veldig kjekt med blader på do for det stedet er det helt akseptert med alenetid.

    SvarSlett
  3. Fine begge to.
    Hver på sin måte.
    Ikke orden i papirene her, nei, så takk for tipset:)

    SvarSlett
  4. Artige måter å oppbevare papiret på.......
    og ville ikke malt kassen jeg heller
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Så kult! Dopapir er liksom ikke pent, da kan det ihvertfall ligge litt delikat og pent klar til bruk:)

    SvarSlett
  6. Ha, ha, måtte le da jeg så hvilke papirer det var snakk om. Men det der var utrolig smart og faktisk stilig. Tusen takk for tipset!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så bra at du la igjen en hyggelig kommentar hos meg, for da fant jeg jo den fine bloggen din:)
    Lurt tips med oppbevaring til toalettpapir!

    Ha en god natt:)

    SvarSlett
  8. Akkurat disse papirene har vi ikke så veldig orden i, men så smart å bruke trekassen. Kanskje jeg må prøve å lage en sånn for å ha papirene i. Ha en fin dag. Klem.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...