søndag 30. januar 2011

En tid for glede!



Må bare vise dere dette fine stoffet fra Lene Bjerre
som jeg har fått fatt i. Stoffet skal brukes på to gamle
stoler som vi har pusset opp (Og ja, jeg har vært med
på malingen jeg også denne gangen!)




Stoffet fant jeg på den fine bloggen til Jannepålannet,
og pakken kom i posten på fredag. Jeg kjøpte to meter,
så jeg har nok til en ekstra pute vil jeg tro.

Stoffet er har en lys grønn bakgrunn, men det er
vanskelig å få den fargen frem på bildene.
Men kanskje det viset bedre når dere får se bilder
av stolene når de er ferdig.



Nå skal jeg på en rask luftetur og så blir det
noen timer bak symaskinen tenker jeg...

Ha en fin søndag!



6 kommentarer:

  1. Kjempe fint stoff.....blir helt sikker fint
    Her går det i om møblering ...alt står på hode og alt hva jeg/vi har.....
    Ha en fin dag bak symaskinen ...og kansje jeg blir ferdig så jeg kan sy

    Klem til deg min venn

    SvarSlett
  2. Nydelig stoff du har kjøpt. Det minnet meg skikkelig om vår, og det skal bli spennende å se stolene.

    Klem

    SvarSlett
  3. Veldig fint stoff:) Og det er jo så gøy å gjøre noe nytt ut av det en har...

    Kos deg med symaskinen..

    Takker for hyggelig kommentar:))

    Klem!

    SvarSlett
  4. Nydelig stoff, så virkelig eksklusivt og solid ut! Vakkert! Og så flott at jeg minnet deg på lerkegreiner... hihi! Vi hadde i alle fall en flott tur! Herlig med skikkelig frisk luft!! Klæm klæm

    SvarSlett
  5. Superfint, lykke til med stolprosjektet!

    SvarSlett
  6. Hei!

    Så koselig at du har vært innom meg og vil følge! Jeg vil gjerne følge bloggen din og, nå har jeg tatt meg en titt. Veldig masse fint å se! Så artig at du bor i Bergen, du og!

    Klem fra Elisabeth.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...