torsdag 13. januar 2011

En tid for for å ha orden på pulten


Prinsessen har nå vært syk i snart 2 uker, så
da blir det laange dager inne for begge
parter. Så i helgen måtte jeg finne noen
prosjekter som hun kunne få være med på.
Hvis man har litt stoff i huset, er det alltid
noe man kan lage. Denne gangen endte vi
opp med å dekorere syltetøyglass, veldig
enkelt og samtidig dekorativt. Og mor
håper selvfølgelig at dette vil skape litt mer
orden på rommet hennes, selv om jeg har
mine tvil.


Mens hun holdt på med sitt prosjekt, sydde mor
en stoffpose som passet til. Nok et håp at dette
vil skape kontroll i kaoset.



Jeg tok ikke bildet av resten av pulten hennes,
for den er full av annet "stæsj", som i mine øyne
kan kalles for rot. Men det er hennes rom, så det
skal hun få ha som hun vil. Jeg skal ikke påtvinge henne
et rom som er innredet etter min smak, for dette
er en prinsesse med egne meninger om det meste.

Ha en fin vinterdag!

3 kommentarer:

  1. Jeg trodde det var papir dere hadde brukt på glassene, men det var jo kjempesmart å bruke stoff. Håper det lager litt mer kontroll i kaoset. God bedring til prinsessa di. Klem.

    SvarSlett
  2. Så mye fint dere har lagd.....kjekt å ha orden ....men ikke alltid det er det her nei.....oppbevarings ting får en aldri nok av.
    God berding til prinsessa
    Ønsker deg en kreativ kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Du må også prøve å med stoff på hermetikkbokser. Kjempefint! Jeg kan ta bilde av mine og legge på bloggen min :)
    Jeg har kulepenner i min på kjøkkenet.
    Men glass og stoff var veldig kreativt! Du er så få flink :)
    Håper lille prinsesse blir frisk snart!!
    God-bedring-klem :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...